Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال اعتقاد دارد که اگر فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ را حفظ کند، تصمیم بدی نگرفته است. - اخبار ورزشی -

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث ادامه همکاری یا قطع همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: دو موضوع مطرح است، نخست زمانی بود که اسکوچیچ با مشکلات زیاد هدایت تیم ملی را پذیرفت و برخی‌ها گفتند نمی‌تواند تیم ملی را جمع و جور کند، اما او توانست در همه بازی‌های تدارکاتی و رسمی پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی‌ خادم گفته که هیئت رئیسه درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد و احتمال می‌دهم او را نگه دارند. مسئله دوم درباره اسکوچیچ، آشنایی او با فرهنگ ایران و فوتبالیست‌های ما است. اگر او را باید برای نیمکت تیم ملی حفظ کنند، تصمیم بدی نگرفته‌اند و می‌تواند در مرحله بعدی انتخابی تیم ملی نیز موفق عمل کند.

وی در مورد مطرح شدن نام‌هایی چون کارلوس کی‌روش، آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون برای نیمکت تیم ملی گفت: کی‌روش 7،8 سال در ایران حضور داشت و نتایج خوبی گرفت، اما رفتارهایش به دل نمی‌نشست. استراماچونی می‌تواند گزینه عالی برای تیم ملی باشد، چرا که در مدت زمان کوتاه حضورش در استقلال نتایج خوبی کسب کرد و می‌تواند فوتبال نوین دنیا را در ایران پیاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال در مورد تقابل فردای استقلال با پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، تصریح کرد: درست است که مهدی رحمتی روی نیمکت پدیده می‌نشیند، اما یک بازی معمولی است و سه امتیاز بیشتر ندارد. استقلال از نظر فنی شرایط بدی ندارد، هر چند در فاز دفاعی مشکلاتی داشت. 

رشیدی با اشاره به مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال یادآور شد: وقتی سه نفر از اعضای هیئت مدیره به دلیل اختلاف با مدیرعامل باشگاه استعفا می‌دهند، یعنی مشکلاتی وجود دارد. هواداران از شرایط تیم ناراحت هستند و به دلیل اینکه نمی‌دانند تکلیف باشگاه چه خواهد شد، سردرگم هستند. این مشکلات همیشه برای استقلال بوده و باید زودتر حل شود. 

تکرار سناریوی سال گذشته در استقلال؛ بحران در حساس‌ترین زمان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال دراگان اسکوچیچ تیم ملی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد استقلال دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند، اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • چند خبر ورزشی
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت