Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور در چارچوب دیدار سوپر جام به مصاف هم رفتند که برگزاری این مسابقه حواشی به دنبال داشت. گزیده حواشی این مسابقه را در زیر می‌خوانید: 

*ماموران مقابل تونل ورزشگاه آزادی مظاهر رحیم پور بدنساز پرسپولیس را با وجود اینکه آیدی کارت داشت، را نشناختند. 

*عباس الیاسی رییس هیت مدیره تراکتور و مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در ورزشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای ورود به جایگاه ویژه مدتی را معطل شدند که ظاهرا بدلیل نظافت پاویون بوده است. 

*۲ پرچم حرم مطهر رضوی به همراه خادمان امام رضا علیه السلام در ورزشگاه آزادی حضور دارد. پیش از شروع مسابقه مداحان به مداحی و مولودی خانی پرداختند. 

*بنظر می‌رسد چمن ورزشگاه آزادی کیفیت مناسبی ندارد. 

*تعدادی از لیدرهای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند. 

*فرشاد فرجی با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر است.

* جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

* کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت دیدار با تراکتور را از دست داده به همراه فرشاد فرجی بازیکن محروم پرسپولیس برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حضور دارند.

* مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان این تیم برای لحظاتی با میثم تیموری هم‌استانی مازندرانی خود و مدافع تراکتور خوش و بش گرمی داشت.

* عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و میلاد سرلک در کنار کادر پزشکی پرسپولیس در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

* علیرضا پژمان مربی تیم تراکتور در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم دقایقی با کریم باقری صحبت کرد.

* احسان پهلوان هم که سابقه حضور در تراکتور را دارد با کادر فنی حریف خوش و بش کرد.

* تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس و چند کودک نیز برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* بردار عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس و فرزندش هم در ورزشگاه حضور دارند. برادرزاده عیسی آل‌کثیری همان فردی است که مهاجم سرخ‌پوشان پس از بازی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد منظور از شادی گلش تقدیم این گل به وی بوده و به همین دلیل چشمان خود را کشید تا حالت چشمان بردارزاده‌‌اش را تقلید کند. بیشتر بخوانید: تردید رادوشوویچ برای بازگشت به تهران

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور ورزشگاه آزادی حضور دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل‌محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل‌محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل‌محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل‌محمدی رفتند که جدی‌ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی