Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@00:07:01 GMT

کدام مربی در مورد شلنگ و تخته حرف می‌زند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۳۲۶

کدام مربی در مورد شلنگ و تخته حرف می‌زند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد مددی در خصوص مشکلاتی که طی روزهای گذشته بین او و کادر فنی پیرامون حضور دستیار ایتالیایی به وجود آمده است اظهار داشت: حتما مالیت بر عهده طرف دو است، ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم حق ایجنت پرداخت کنیم و قرارداد باید برد برد باشد.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها علی نژاد را مقصر اتفاقات در استقلال می‌دانند گفت: واقعا مسئولان وزارت ورزش حمایت بی شائبه‌ای از استقلال انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه فضای استقلال و پیرامون آن بسیار آلوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات صالح مصطفوی عنوان کرد:من تعجب می‌کنم، کدام کادر فنی در مورد شلنگ و در و تخته صحبت می‌ کند؟ آقای مصطفوی اگر شما داشته‌ای نداری اعلام کن تا فکری برای شما کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استقلال مشکلات بسیار زیادی دارد گفت:شما باور می‌کنید بدهی منتظری و مجتبی جباری و آرمین سهرابیان، شفر، جباروف و پاختاکور را را من پرداخت کنم؟

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1527481

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت