Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد شهیدو امور ایثارگران کشوربا تاکید بر ضبط خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا و ایثارگران به عنوان منبعی غنی و اثرگذار درجامعه گفت: بنیاد نهادی فرهنگی و خدمتگزار است، انتظار ما امروز دربخش خاطره نگاری و تاریخ شفاهی والدین شهدا وجانبازان تلاش در جهت تحقق این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد شهیدو امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که تلاش های فراوانی باید برای ضبط خاطرات والدین شهدا و ایثارگران انجام شود، افزود: این ها گنج هایی گران بها است که دیگر جایگزینی برای آن وجود ندارد و گفته های آنان خاطراتی که می تواند تعامل ایجاد کرده و اثرگذار باشد.

سلیمانی بر ظرفیت ویژه استان البرز و همجواری با استان تهران اشاره کرد و گفت: استان البرز از استان هایی است که در همجواری استان تهران قرار داد و از ظرفیتی ویژه برخوردار است و ماهیت های فرهنگی فراوانی دارد که باید بدان توجه شود اما متاسفانه این همجواری علیرغم این که باید سبب پیشرفت شود متاسفانه در زمینه های مختلف به خصوص فرهنگی عقب ماندگی های جدی و فراوان و معضلات و مشکلات بیشتری دارد،  تلاش ما این است تا به این استان با یک تلاش و نگاه مثبت توجه ویژه شود.

او افزود: مردم دوستدار نظام و انقلاب هستند و با عشق و انگیزه و به خاطر تداوم راه شهدا در انتخابات حضور پیدا کرده و افتخاری دوباره را خلق کردند، بعد از انتخابات  هم دشمنان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور هنوز دست از دشمنی برنداشته و در فضای مجازی تلاش می کنند تا این حماسه را کم رنگ جلوه دهند.

معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد شهیدو امور ایثارگران کشورگفت: اگر امروز نتوانیم از این ظرفیت ویزه بهره برده و این خاطرات را برای نسل های آینده ثبت و ساماندهی قطعا غبطه خواهیم خورد.

سردار سلیمانی در ادامه نگاه بنیاد به اردوهای فرهنگی را ترویجی دانست و افزود: ما در بحث اردو عقب ماندگی های فراوانی داریم که باید جبران شود، نگاه ما در بنیاد به اردوها ترویجی است، باید بتوانیم روی محتوا تمرکز کنیم.

او گفت: بنیاد در بحث اردوها باید کار نظارتی کرده و از ظرفیت تشکل ها برای برگزاری اردوها استفاده کند، تشکل های ایثارگری دارای ظرفیتی ویزه برای برگزاری اردوها هستند.

او همچنین به  مجموعه تفریحی عرفان کرج اشاره کردو افزود: این مجموعه تفریحی نقش موثری در تعالی و برگزاری اردوهای بنیاد دارد که امیدواریم امسال بتوانیم از این ظرفیت بهره برده و برای ۸هزار نفر از ایثارگران عزیز اردوهای محتوایی و تفریحی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والدین شهدا ایثارگران و جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح