Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری نوشت که تمامی مشارکت کنندگان از جمله آمریکا باید مسیر سختی را برای احیای برجام طی کنند.

به گزارش مشرق، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری به مسیر سخت پیش روز در مذاکرات وین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام توییتری نوشت : «مذاکرات درباره توافق هسته‌ای (۲۰۱۵) سال‌های زیادی به طول انجامید. گفت‌وگوهای وین درباره احیای برنامه جامع اقدام مشترک کمتر از ۳ ماه است که آغاز شده است و در این زمینه نباید ایران را جدا کرد. تمامی مشارکت کنندگان از جمله آمریکا مسیر سختی را برای طی کردن دارند».

گفتنی است، دور ششم مذاکرات وین به منظور احیای برجام روز شنبه ۲۲ خرداد ماه با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین آغاز شد و همان روز عباس عراقچی در اظهاراتی اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران بدون رسیدن به خواسته‌های کلیدی خودش قطعا توافق نخواهد کرد.

«انریکه مورا» نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام در وین روز یکشنبه گفت که ادامه مذاکرات احیای برجام بین طرف‌های برجام و آمریکا، به آینده موکول می‌شود تا نمایندگان این کشورها جهت رسیدن به جمع بندی به پایتخت‌های خود بازگردند.

این دیپلمات اروپایی بدون ارائه زمان مشخص برای از سر گیری مذاکرات گفت، در این ۶ دور مذاکره پیشرفت‌هایی حاصل شده و کشورهای شرکت‌کننده، هنگام بازگشت به وین نظر روشن‌تری درباره نحوه انعقاد توافق خواهند داشت.

او همچنین گفت انتظار دارد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران بتوانند با یکدیگر به تفاهم برسند و توافق نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران که ۲۴ ژوئن (۳ تیر) منقضی خواهد شد، بار دیگر تمدید شود.

  «سید عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین به منظور احیای برجام امروز (یکشنبه) پیش از شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در گفت‌وگویی عنوان کرد: «فکر می‌کنم زمان برای تصمیم گیری طرف‌های مقابل ما فرارسیده، چون  صحنه مذاکرات و یک توافق احتمالی کاملا روشن است. باید تصمیمات خودشان را بگیرند. الان مشخص است که چه حوزه‌هایی، چه کارهایی امکان دارد و چه کارهایی امکان ندارد. بنابراین زمانی است که همه طرف‌ها به خصوص طرف‌های مقابل ما باید تصمیم نهایی خودشان را بگیرند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انریکه مورا نشست کمیسیون مشترک برجام سیدعباس عراقچی میخاییل اولیانوف توافق هسته ای اتحادیه اروپا احیای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار با اشاره به بارش‌های شدید در بلوچستان گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی پس از بازدید این محور‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ماشین آلات راهداری در مناطق مستقر وبه محض فروکش کردن آب تمامی مسیر‌ها بازگشایی خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان تمامی نقاط حادثه دیده سیل قبلی ترمیم و بازسازی شده اند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: باهمراهی معتمدان وریش سفیدان و شورای اسلامی روستا‌ها و بهورزان منطقه، بیماران باردار، دیالیزی، شناسایی و به نقاط امن جابجا و بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمات رسانی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: بامدیریت ستاد بحران شهرستان قسمتی از آب سد زیردان قبل ازسیل رهاسازی شده که همین امر باعث شد که آب‌های سطحی سیل اخیر در پشت سد جمع‌آوری وخسارت‌های احتمالی به کمترین حد ممکن رسیده است.

در این بازدید از بخش‌های پیرسهراب و پلان فرماندار و دادکریم بلوچ معاون عمرانی و اعضای ستاد بحران شهرستان چابهار حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • احیای ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد کشور
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی