Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:39:33 GMT

معرفی منتخبان شورای شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۵۲۱

معرفی منتخبان شورای شهر اصفهان

ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: طبق شمارش آرا و نتایجی که برای ما مسجل شده است اعضای اصلی و علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان مشخص شده‌اند.

حسین سیستانی، شامگاه (یکشنبه-۳۰ خرداد) در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه اصفهان با بیان اینکه منتخبان مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر مشخص شده اند، اظهار کرد: انتخابات در شعب اخذ رای در شهرستان اصفهان به خوبی و به شکل الکترونیکی برگزار شد و نتایج آرا سریع تر به دست آمد، اما با توجه به اینکه تعدادی از آرا در ۳۰ شعبه اخذ رای به شکل دستی و به مدت ۴۵ دقیقه اخذ شد باید این آرا را با آرایی که با سیستم الکترونیکی گرفته شده بود جمع می کردیم و در نهایت تجمیع آرا باید با هیات نظارت بر انتخابات شوراها هماهنگ می شد و هم اکنون در حال تطبیق آرا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما منتخبان شورای شهر اصفهان که انتخاب آنان بر اساس آمار شمرده شده قطعی شده است عبارتند از:

۱.مجید نادرالاصلی

۲. غلامحسین صادقیان

۳. رسول میرباقری

۴. محمدرضا فلاح

۵. محمد نورصالحی

۶. احمدرضا مصور

۷.ابوالفضل قربانی

۸. فرزانه کلاهدوزان

۹.سید امیر سامع

۱۰. مصطفی نباتی نژاد

۱۱. منوچهر مهروی پور

۱۲.عباس حاج رسولیها

۱۳ علی صالحی

سیستانی تصریح کرد: اعضای علی البدل شورای شهر اصفهان نیز عبارتند از:

۱. رضا امینی

۲. عبدالرسول امامی

۳. احمد شریعتی کمال آبادی

۴. مهدی فوقی

۵. حامد یزدیان

۶. عباسعلی علی خاصی

۷. علیرضا نصر اصفهانی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی اجتماعی انتخابات شورای ششم انتخابات ۱۴۰۰ اصفهان شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پس از حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در استان، کمیته‌های تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی فعال گردید، گفت: در حال حاضر تدوین برش استانی این سند بالادستی با نگاه بومی محلی در دست اقدام است.

او افزود: قطعا بهره‌گیری از جریان نخبگانی استان در بحث تدوین سند فرهنگی مازندران موثر خواهد بود، احصای نظام مسائل استان در بخش اول برایمان اولویت داشته و پس از آن شناسایی ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری ۲۲جلسه تخصصی باهدف شناسایی و بررسی نظام مسائل استان برای تدوین این سند اشاره و بیان کرد: تلاش شده از ظرفیت اجرایی دستگاه‌ها، جامعه نخبگانی و تشکل‌های مردمی بهره گرفته شود.

او با بیان اینکه در گام اول تلاش شده ۵ مسأله اصلی استان برای تدوین این سند جمع آوری شود، افزود: این مسأله‌ها باید در صحن شورای فرهنگ عمومی مطرح و تبدیل به مصوبه شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه شناسایی مسائل که از نظر تمامی فعالان حوزه فرهنگ و هنر اولویت دار باشد مورد توجه بوده است، گفت: این مسائل باید مطابق آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شود.

او بابیان اینکه تغییرات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی از آن- تضعیف بنیان خانواده و تاثیر و تاثر نامتوازن مسافران و مهاجران در استان سه مسئله ابتدایی احصا شده برای تدوین این سند است، افزود: ضعف ساماندهی فعالیت‌های نوین فرهنگی و ضعف فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی در زیست بوم استان نیز ۲مسئله دیگر برای تدوین این سند می‌باشند.

آهنگر تاکید کرد: گام بعدی نیز فعال کردن حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین امور دینی، تعلیم و تربیت و حوزه اجتماعی زنان و حوزه خانواده و اقتصاد فرهنگ است.

دیگر خبرها

  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان