Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در این مطلب قصد حمایت از هیچ کدام را نداریم چرا که واقعاً جای حمایتی نمی‌ماند اما وسط حرف‌های مددی یکسری واقعیت‌ها هم پنهان است اینکه آنالیزور استقلال در مورد شیلنگ صحبت می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که واقعاً هیچ ارتباطی به او ندارد.

اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال باید طلب بازیکنانی را بدهد که چند سال قبل در استقلال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدیران قبلی هم همین کار را می‌کردند و پیش‌بینی می‌شود تا ده نسل بعد هم همین روال در استقلال و پرسپولیس ادامه داشته باشد!

مددی یک جاهایی حق دارد اما به هر حال او در باشگاه استقلال بود و مشکلات را می دید پس می توانست مدیریت را قبول نکند و حالا که قبول کرده باید منتظر اتفاقات بدتر از این هم باشد.

متاسفانه در باشگاه‌های ما جایگاه آدم‌ها اصلاً تعریف نشده است و همه به خودشان اجازه می‌دهند که در مورد باشگاه، سرمربی و مدیرعامل صحبت کنند. حالا کاری به این نداریم که دعوای مددی و مجیدی از بیخ و بن غلط است و دود این دعوا هم به چشم استقلال می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد مددی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم