Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب ۸ دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی محمدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب ۸ دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و تخریب ۸ دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس در محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضائی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بوده پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب