Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:19:27 GMT

آمریکا یک کاروان نظامی دیگر از عراق وارد خاک سوریه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۷۳۳

آمریکا یک کاروان نظامی دیگر از عراق وارد خاک سوریه کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاروانی از کامیون‌های ائتلاف بین المللی از منطقه کردستان عراق و گذرگاه مرزی الولید وارد شهر القامشلی سوریه شدند.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، به گفته منابع سوری، این کاروان مرکب از ۳۰ کامیون حامل تانکرهای سوخت، بولدزورها و خودروهای سواری شاسی بلند و همچنین مواد لجستیک بود که به سمت پایگاه‌های آمریکا در الحسکه و شرق دیر الزور رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اعظم از خاک استان‌های الحسکه،دیرالزور و الرقه در شمال و شمال شرق سوریه که غنی از منابع انرژی است، در اشغال گروه شبه نظامی موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه(با اکثریت شبه نظامیان کُرد) قرار است که مورد حمایت ائتلاف بین المللی ضد داعش به فرماندهی آمریکاست.

نظامیان تروریست آمریکا، بارها از طریق کردستان عراق، به نیروهای وابسته به خود در سوریه، سلاح و تجهیزات نظامی ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: کاروان نظامی آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز کسی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

کد خبر 6085682

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»