Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:26:15 GMT

راه‌یافتگان به عمارت امیریه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۷۶۰

راه‌یافتگان به عمارت امیریه مشخص شدند

ایسنا/بوشهر با اتمام شمارش آرای انتخابات، منتخبان شورای شهر بوشهر برای راه‌یابی به عمارت امیریه مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، با پایان شمارش آرای انتخابات شورا در شهر بوشهر ۹ عضو جدید شورای اسلامی بوشهر برای راه‌یابی به عمارت امیریه انتخاب شدند.

جعفر پورکبگانی با ۱۱ هزار و ۳۱۶ رای اول، حمیده خاتون هلال بحر با شش هزار و ۶۱۰ رای دوم، شهناز پولادی با شش هزار و ۵۵رای سوم، مهرزاد آسایش با پنج هزار و ۹۲۱ رای چهارم، عبدالخالق برزگرزاده با پنج هزار و ۷۶۳ رای پنجم، خدیجه گرشاسبی با چهار هزار و ۹۹۰ رای ششم، حیدر رفاهی با چهار هزار و ۵۱۳ رای هفتم، ایمان زندی نیا با چهار هزار و ۵۰۰ رای هشتم و وحید نیک روش با چهار هزار و ۳۶۳ رای نهم و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای علی البدل را نیز حمید پورحیدر با چهار هزار و ۳۵۲ رای، پروین خوشبخت با چهار هزار و ۲۸۱ رای، غلامعلی قادریان با سه هزار ۸۷۱، مجید غاله با سه هزار و ۷۷۵ رای، علی‌اکبر رئوفی مقدم با سه هزار و ۶۲۱رای و محمود حسینی با سه هزار و ۵۴۷ تشکیل داده‌اند.

ششمین دوره شورای شهر از نیمه دوم مرداد ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شوراي شهر انتخابات رياست جمهوري شمارش آرا چهار هزار سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند

با مصوبه شورای اسلامی بیرجند ایجاد غرفه در میدان امام(ره) متوقف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، شهرداری چند سالی است که با مصوبه شورای اسلامی شهر بیرجند اقدام به احداث سر در بازار بیرجند و در  ادامه حفر  چاله‌ها در پیاده‌روی میدان امام(ره) بیرجند برای ایجاد غرفه‌ها کرده است که در باران‌های چند روز گذشته این چاله‌ها پر از آب شده و خساراتی به مغازه‌ها و زیرزمین آنها وارد کرده است.

از آن زمان تاکنون مالکان این مغازه ها به بخشی از شهرداری بیرجند که مراجعه کرده‌اند، نه تنها پاسخ مناسبی دریافت نکرده‌اند، بلکه برای رفع خطر از این مغازه ها هم اقدامی تاکنون انجام نشده است.

امروز تعدادی از مالکان مغازه های مورد نظر با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند خواستار اقدام مناسب اعضای شورا در این خصوص شدند.

  یکی از مالکان مغازه های میدان امام بیرجند گفت: 12 اسفند سال گذشته از کسبه حاشیه میدان امام(ره) توسط شهرداری برای حضور در جلسه ای دعوت شد که در آن خواسته های خود را مطرح کردیم اما بعد از برگزاری ابن جلسه تاکنون هیچ توجه‌ای به  خواسته های ما نشده است.

 به گفته نوفرستی به دلیل حفر چاله  برای ایجاد ستون در آنها، با بارش باران این چاله ها پر از آب شد و به مغازه های ما نفوذ کرد اما از آن زمان تا کنون با فرستادن ما، بین مناطق شهرداری هیچ پاسخی با وجود دو مرتبه مکاتبه با شهرداری در این زمینه به ما داده نشده است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این که به ما گفته شده بود با انجام این کار قصد درآمدزایی نداریم و هدف ما از انجام این کار زیباسازی است، شهرداری بیرجند برخلاف آن عمل کرده است و به دنبال درآمدزایی با ایجاد این غرفه ها دارد.

به گفته نوفرستی هر چند با مجوز شهرداری و پرداخت بهای آن برای ایجاد بالکن در گذشته اقدام کرده ایم، شهرداری بیرجند درصدد جمع آوری بالکن های این مغازه ها است و از اعضای شورای شهر بیرجند می‌خواهیم که از اقدام شهرداری در این زمینه جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی در روز های آینده، برای بار دوم مغازه های مورد نظر پر آب خواهند شد و به آنها مجدد خسارت وارد خواهد شد.

یکی دیگر از مالکان این مغازه ها گفت: اجرای سر در بازار ببرجند در حالی که مغازه های داخل آن به روز رسانی شده اند، به تنهایی نمی تواند نشانگر قدمت آن باشد.

به گفته پناهی زیر زمینی مغازه ها که گنبدی هستند به دلیل ورود آب در زمان بارندگی در معرض خطر قرار گرفته اند.

در ادامه یکی از اعضای شورای شهر بیرجند خطاب به مالکان مغازه های مورد نظر گفت: اگر با ایجاد سر در بازار مخالف بودید قبل از این باید مخالفت خود را در این خصوص اعلام می کردید.

 عباس سروری با بیان این که در کمیسیون عمران شورا با حضور نمایندگان مالکان مغازه های مورد نظر بررسی های لازم در این زمینه انجام شد، افزود: زیبای سر در بازار بیرجند به رواق های آن است و تاکنون کسی نسبت به ابجاد سر در بازار مخالفتی نکرده بود.

حجت الاسلام درخشی یکی دیگر از اعضای شورا هم خواستار تسریع در رفع خطر از مغازه های مورد نظر توسط شهرداری بیرجند شد.

رئیس شورا اسلامی شهر بیرجند بعد از شنیدن سخنان نمایندگان مالکان مغازه‌های مورد نظر خواستار توقف انجام این کار برای بررسی بیشتر در این خصوص شد.

در ادامه بر اساس مصوبه اعضای شورای شهر ، از شهرداری بیرجند خواسته شد تا ضمن توقف کار در خصوص ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند نسبت به رفع خطر از مغازه های حاشیه میدان امام(ره) اقدام لازم را انجام دهد.

در ادامه نامه حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به شورای شهر ببرجند مبنی بر اعلام نظر کارشناسی اعضای شورا در خصوص پیشنهاد شروع راهپیمایی ها در بیرجند از میدان اجتماعات در میدان ابوذر تا باغ موزه دفاع مقدس در بلوار شهید صیاد شیرازی قرائت شد.

اعضای شوار در پاسخ به این پیشنهاد خواستار ختم راهپیمایی‌ها در میدان اجتماعات شدند که برای این منظور در دست احداث است و بیان کردند که اگر قرار است راهپیمایی‌ها در مرکز استان به باغ موزه دفاع مقدس ختم شوند، باید زیرساخت‌های لازم در این باره در مکان مورد نظر فراهم شود.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • ناگفته‌هایی از نجات یافتگان در کوهستان | طبیعت‌گردانی که با مرگ دست و پنجه نرم کردند
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد
  • ساماندهی پیاده‌روی بلوار گل‌ها در منطقه ۱۳ اصفهان