Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  امروز عصر ساعت ۱۸ مردم همدان با حضور مجدد خود در عرصه میادین سیاسی و جشن حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات و انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در میدان امام خمینی و پیاده راه بوعلی شهرستان همدان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به جشن و پایکوبی جمعی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور گروههای مختلف مردمی و رده‌های سنی متفاوت انجام شد و با اجرای سرود ملی و بر افراشته شدن پرچم ایران در دست آحاد مردم حاضر در این مراسم همراه بود.

گروه سرود نورالمهدی نیز در این مراسم حضور داشتند و جوایزی به مردم و حضار اهدا شد.

پرفسور محمدعلی زلفی گل، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان سخنران این مراسم بود که از حضور پرشکوه و حماسی مردم در میادین انتخاباتی قدردانی کرد و شکرانه این پیروزی را بر خلاف تصور دشمنان این مرز و بوم دانست.

او همچنین از سردار احدیان که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در همدان است برای برگزاری مناسب این مراسم قدردانی کرد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات جشن حماسه آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد دامغان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

کد خبر 6082186

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۶۰ دندانپزشک جهادگر همدان
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • هشدار رئیسی به صهیونیست‌ها در مراسم رژه روز ارتش