Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور پایانی رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی یک نیمه‌ای تیم ملی سوئیس برابر ترکیه و تساوی ایتالیا و ولز آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز سومین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2020، امشب (یکشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران دو بازی همزمان در گروه A برگزار شد که در یکی از آنها تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، برای تثبیت جایگاهش در صدر جدول به مصاف ولز رفت و در بازی دیگر سوئیس در استادیوم المپیک باکو برابر ترکیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این دو بازی در پایان نیمه نخست به شرح زیر است:

ایتالیا یک - ولز صفر
گل: متئو پسینا دقیقه 39

سوئیس 2 - ترکیه صفر
گل‌ها: هریس سفروویچ دقیقه 6، ژردان شکیری 26

برنده بازی ایتالیا و ولز به عنوان تیم اول گروه A به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند و تساوی هم ایتالیایی‌ها را در این جایگاه قرار خواهد داد. در مصاف سوئیس و ترکیه نیز سوئیس با کسب پیروزی شانس صعود خواهد داشت و ترکیه حذف می‌شود.

یورو 2020| یک پرتغالی دیدار چک - انگلیس را سوت می‌زند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ولز یورو 2020 تیم های فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال ایتالیا ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم ملی فوتبال ولز یورو 2020 تیم های فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ برتری شاگردانش در نبرد با آرسنال و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به برتری یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر آرسنال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BeIN Sports گفت: بازی در نیمه اول یک شطرنج تمام عیار بود. هیچ تیمی نمی‌خواست اشتباه اول را مرتکب شود. به همین دلیل دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند. هم ما موقعیت‌ داشتیم و هم آرسنال. بین دو نیمه به تیم دلگرمی و روحیه دادیم و از بازیکنان خواستیم شهامت بیشتری نشان دهند. بعد از آن بازی روان‌تر و بهتری ارائه کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم.

توخل افزود: همیشه بازی کردن در حضور هواداران بهتر است. با هر تکل و هر حرکت خوبی که داشتیم، حمایت آنها را احساس می‌کردیم و این جانی دوباره به بازیکنان‌مان می‌داد. حالا در نیمه نهایی هستیم اما رد شدن از این مرحله مستلزم آن است که همه بازیکنان عملکردشان را یک سطح بالاتر ببرند و برای این کار ما باز هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه داد: در حالی بازی کردیم که نیمکت‌‌مان سه جای خالی داشت، اما روی نیمکت حریف هیچ بازیکنی غایب نبود. نبود دیویس، کومان و گنبری سرعت تیم ما را کاهش داده است. بنابراین مجبور بودیم راهی برای جبران آن پیدا کنیم و به لطف تلاش سایر بازیکنان این هدف محقق شد. بزرگترین تبریک‌ها و تحسین‌ها را به تیمم می‌گویم. واقعاً خوشحالم.

توماس توخل و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان رئال مادریدی خواهند بود که با حذف منچسترسیتی در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفته است. این بازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست