Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ابتدای خرداد تا امروز تعداد ۱۰ هزار و ۶۴۵ مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده که از این رقم تعداد۱۳۷۱ مورد مثبت اعلام‌شده و تعداد ۵۹۳نفر نیز بستری‌شده و ۲۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

دکتر"محمد کریمیان" در هفتاد و چهارمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، با تبریک حماسه حضور مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا و گرامی‌داشت نام و یاد مرحوم سامی شهبازی،  فعال رسانه‌ای و رییس خانه مطبوعات استان، اظهار کرد:  مرحوم حاج سامی شهبازی رییس خانه مطبوعات و عضو ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، از دوستان ما بودند که همواره دغدغه استان را داشتند و هر روز پیگیر مسائل و مباحث مختلف از جمله بیماری کرونا بودند و همواره دغدغه مردم را داشتند و بدون اغماض مسائل و موضوعات را با شجاعت بیان می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اگرچه مردم استان ایلام مشارکت بالایی در انتخابات و ۲۸ خرداد داشتند، اما این مسئله باعث نشد که سلامت مردم به خطر بیفتد و پروتکل‌های بهداشتی با چالش و مشکل مواجه شود بلکه همکاران ما به‌خوبی نظارت خود را بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد:  برای اولین‌بار بود که همکاران ما در حوزه بهداشت در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و دوشادوش سایر عوامل برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حفظ سلامت مردم و شرکت‌کنندگان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند که قابل‌تقدیر است. 

کریمیان با بیان اینکه بعد از انتخابات، مراسمات و تجمعاتی توسط هواداران شکل خواهد گرفت که امیدواریم این مسئله باعث نشود که دوباره شاهد انتشار و گسترش بیماری باشیم،  ادامه داد:در این تجمعات شرکت‌کنندگان در جهت حفظ سلامت خود، پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا دوباره شرایط سخت کرونایی بر استان حاکم نشود. 

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در عرصه واکسیناسیون عمومی؛ واکسن تولید کشورمان تحویل وزارت بهداشت شده و در روزهای آتی در سطح کشور توزیع خواهد شد، تصریح کرد: در  ایران از ابتدای شیوع بیماری کرونا تعداد ۳میلیون و ۸۶هزار و ۹۷۴نفر به این بیماری مبتلا شده و تعداد ۸۲هزار و ۸۵۴نفر نیز متاسفانه بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. همچنین تعداد ۲میلیون و ۷۳۶هزار و ۱۳نفر نیز بهبود یافته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد ۳۹۷۰۲نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۸۰۳نفر از هم استانی‌هایمان نیز جان خود را از دست داده اند. همچنین در حال حاضر تعداد ۶۷بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد ۳۸۵۳۲مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند. 

کریمیان ادامه داد: به لحاظ روند کلی کووید ۱۹ در استان اردیبهشت ماه تعداد ۱۹۰۶۱مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده که از این رقم تعداد۴۵۰۴ مورد مثبت اعلام‌شده و تعداد ۱۳۸۸نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری‌شده و متأسفانه تعداد ۶۲نفر از هم استانی‌هایمان به واسطه ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی گفت: از ابتدای خرداد ماه تا امروز نیز تعداد ۱۰۶۴۵مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده که از این رقم تعداد۱۳۷۱ مورد مثبت اعلام‌شده و تعداد ۵۹۳نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری‌شده و متأسفانه تعداد ۲۶ نفر از هم استانی‌هایمان به واسطه ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: وضعیت مقایسه دو هفته اخیر  موارد بستری، ابتلاء و فوتی نشان می‌دهد موارد مبتلا ۹درصد افزایش، موارد بستری ۲۳درصد کاهش و فوتی نیز ۶۰۰درصد(هفته سوم صفر فوتی_هفته چهارم ۶فوتی) افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا منطقه ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جان خود را از دست بیماری کرونا شده و تعداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل دربانی با اشاره به آخرین آمار تردد در استان تهران گفت: مجموع ترددها از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز ۷فروردین ۳۸میلیون و۳۹۴  هزار و ۲۴۶مورد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد را تجربه کرد.

وی در ادامه با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در تهران بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران ۳میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۸۳ مورد است که تاکنون ۴میلیون ۶۲۶ هزار و ۶۷ خودرو از استان خارج شدند. همچنین ۳میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ مورد حجم تخلفات ناشی از سرعت است که این تخلفات رشد ۴۸درصدی را نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی استان تهران در ایام نوروز اذعان کرد: تعداد تلفات ناشی از تصادفات برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین، ۱۰ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳درصد کاهش را به خود اختصاص داده است. همچنین مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ۲۰ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳درصد کاهش را تجربه کرد.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه افزود: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین۱۳۲نفر که نسبت به مدت مشابه ۱۸درصد کاهش را تجربه کرد. همچنین تعداد مجروحین تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۷فروردین ۷۶۳ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه ۹درصد کاهش داشته است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دربانی در پایان خاطرنشان کرد: آمار جابجایی مسافر در پایانه های مسافربری ناوگان اتوبوس از ابتدای طرح تا پایان روز ۷ فروردین ماه تعداد چهارصد و چهل و دوهزار و ششصد و چهل و نه نفر در قالب ۳۶۷۴۱سفر( اتوبوس، مینی بوس و سواری) از مبدا استان تهران به اقصی نقاط کشور جابجا شدند و همچنین تعداد دویست و هفتاد و پنج هزار و صد و هفده نفر مسافر از طریق  پایانه های مسافربری  به استان تهران وارد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری
  • افزایش ۵۹ درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
  • ثبت میانگین 67.3 میلیمتری باران در خراسان جنوبی/ کاهش 29 درصدی میانگین بارشها
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷ درصدی ورود آب به سدها
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید