Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای شب نخست از دور پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی ایتالیا و تثبیت جایگاه این تیم به عنوان صدرنشین و امیدوار ماندن سوئیس به صعود پایان یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020، امشب (یکشنبه) با برگزاری دو بازی همزمان در گروه A از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز شد که تیم‌های ملی ایتالیا و سوئیس به ترتیب برابر ولز و ترکیه به برتری دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا که برای حفظ صدرجدول به میدان رفته بود، در ورزشگاه المپیکوی شهر رم موفق شد ولز تیم دوم جدول رده‌بندی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به این ترتیب به عنوان تیم اول جدول به مرحله بعدی صعود کند. تنها گل این بازی را متئو پسینا در دقیقه 39 به ثمر رساند. این در حالی بود که ولزی‌ها از دقیقه 55 با اخراج مدافع‌شان اتان آمپادو 10 نفره بازی را به پایان رساندند. ایتالیا در این مسابقه با 8 تغییر نسبت به تیم‌هایی که در دو بازی نخست خود به میدان فرستاده بود برابر ولز بازی کرد. ولز هم با وجود این شکست با 4 امتیاز در رده دوم جدول ماند و همراه با ایتالیا به مرحله بعدی صعود کرد.

در بازی همزمان که در ورزشگاه المپیک باکوی آذربایجان برگزار شد، سوئیس موفق شد ترکیه را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا ضمن امیدوار ماندن به صعود به مرحله بعدی به عنوان یکی از 4 تیم سوم برتر مرحله گروهی، ترکیه را به اولین تیم حذف شده رقابت‌ها تبدیل کند.

گل‌های این بازی را هریس سفروویچ در دقیقه 6 و ژردان شکیری در دقایق 26 و 68 برای سوئیس و عرفان جان قهوه‌چی در دقیقه 62 برای ترکیه به ثمر رساندند. سوئیس با این نتیجه 4 امتیازی شد و شانس نسبتاً زیادی برای راهیابی به مرحله بعدی دارد. ترکیه اما بدون امتیاز و با تنها یک گل زده و هشت گل خورده به کار خود پایان داد.

یورو 2020| پیروزی سوئیس برابر ترکیه و برد ایتالیا برابر ولز در نیمه نخست



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم های فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم های فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 مرحله بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کادرفنی و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند بیرانوند پس از سه بازی غیبت در لیگ برای دیدار حساس جام حذفی به میادین بازگردد اما ممکن است بیرو اجازه بازی را از کادر پزشکی به دست نیاورد.

مصدومیت تاندون دست بیرانوند در سال جدید برای او دردسر ساز شده و گلر تیم ملی و پرسپولیس پس از بازی دوم فروردین ایران مقابل ترکمنستان تمام بازی‌های فروردین را از دست داد.

حال باتوجه به اینکه بیرانوند همچنان گچ دستش را برای بازگشت به تمرینات گروهی باز نکرده، ممکن است امیررضا رفیعی، گلر ۲۲ساله سرخ‌ها اولین بازی خود در جام حذفی را نیز تجربه کند‌.

رفیعی در ۴ بازی لیگ برتری نخست خود برای پرسپولیس چهار کلین شیت را ثبت کرد تا هواداران این تیم را به عملکرد خود بسیار امیدوار کند. با این حال شرایط متفاوت و حساس جام حذفی که هیچ جای اشتباهی را باقی نمی‌گذارد و احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، چالش گلر آکادمی سرخ‌ها را سخت‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی