Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت‌های یورو 2020 در گروه A مسابقات، 2 بازی به صورت همزمان از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار شد و ایتالیا توانست در ورزشگاه المپیکو رم سومین برد خود را مقابل ولز با نتیجه یک بر صفر به ثبت رساند و سوئیس در ورزشگاه المپیکو باکو با برد 3 بر یک از سد ترکیه بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*ایتالیا - ولز

گل‌ها:‌ متئو پسینا برای ایتالیا در دقیقه 39

کارت قرمز: ایتان امپادو از ولز در دقیقه 55 

 

ایتالیا که پیش از این صعودش به مرحله بعدی یورو قطعی شده بود با ترکیب دوم خود به مصاف تیم ملی ولز رفت. با این حال توانست کاملاً تسلط بر میدان داشته باشد و با تیم دوم خود یک نمایش زیبا به ثبت رساند. تیم مانچینی که اکنون به یکی مدعیان برتر قهرمانی در یورو بدل شده توانست با گلزنی متئو پسینا، ستاره آتالانتا در دقیقه 39 به گل برسد و کار را تمام کند. 

تیم ملی ولز پس از عقب افتادن از ایتالیا سعی داشت با هنرنمایی بیل به گل دست یابد ولی اخراج ایتان امپادو در دقیقه 59 کار آنها را سخت تر کرد. امپادو با یک تکل خشن روی پای برنادسکی از سوی «هاتگان» داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت و از بازی بیرون رفت.

*سوئیس - ترکیه 

گل‌ها: هریس سفروویچ 6 - ژردان شقیری 26 و 68 برای سوئیس و عرفان قهوه‌چی در دقیقه 62 برای تیم ملی ترکیه

تیم ملی سوئیس که می‌خواست با یک برد امیدوار به صعود به مرحله بعدی بماند، بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست در همان ابتدا با یک شوت دیدنی از سفروویچ به گل دست یابد. پس از گل نیز ریتم بازی را در دست گرفت و این بار ژردان شقیری با یک شوت دیدنی دیگر دروازه ترکیه را باز کرد تا کار برای تیم گونش به پایان رسد. 

تیم ملی ترکیه که باخت را قبول کرده بود در دقیقه 62 با شوت دیدنی عرفان قهوه‌چی به گل دست یافت ولی این امیدواری 4 دقیقه دوام نداشت و ژردان شقیری با یک ضدحمله زیبا توانست آب سرد را بر پیکره ترکیه بریزد و سومین گل را به ثبت رساند. 

با این برد سوئیس 4 امتیازی شد و با کسب رتبه سوم در گروه A به صعود امیدوار ماند. در یورو 2020 مثل یورو 2016 16 تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند و شکل صعود به این شکل است که از 6 گروه 2 تیم اول به صورت مستقیم صعود می‌کنند و 4 تیم برتر رده‌های سوم به جمع 16 تیم راه خواهند یافت. 

در جدول این گروه، تیم ملی ایتالیا با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم ملی ولز با 4 امتیاز و تفاضل مثبت یک در رده دوم جای گرفته است. تیم ملی سوئیس با برد مقابل ترکیه 4 امتیاز شد و با تفاضل منفی یک در رده سوم جای گرفت و ترکیه با صفر امتیاز و تفاضل منفی 7 به قعر جدول چسبید تا آماری ناامیدکننده و فاجعه‌بار را به ثبت رساند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی ایتالیا متئو پسینا ژردان شقیری تیم ملی ترکیه ثبت رساند مرحله بعدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی

نگاهی به نتایج لیگ کنفرانس اروپا در مرحله یک چهارم نهایی انداخته‌ایم.

طرفداری | دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری دیدارهای مختلفی در قاره سبز پیگیری شد تا چهره چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

در دور برگشت مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، نمایندگان ایتالیا و انگلستان خوش درخشیدند و به مرحله بعد صعود کردند. لیل و استون ویلا در چارچوب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-1 باشگاه فرانسوی در 120 دقیقه همراه شد (3-3 در مجموع). با این حال، استون ویلا با برتری 4-3 در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی شد.

فیورنتینا هم با نتیجه 2-0 در بازی برگشت از سد ویکتوریا پلژن گذشت تا در مجموع نماینده فوتبال ایتالیا با همین نتیجه به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس صعود کند. پائوک در خانه با حساب 2-0 از کلوب بروژ شکست خورد تا با توجه به شکست 1-0 در خانه نماینده بلژیک، این کلوب بروژ باشد که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3-0 به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در آخرین دیدار برگزار شده دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس هم دو تیم فنرباحچه و المپیاکوس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه 1-0 به سود نماینده ترکیه به پایان رسید تا دو تیم در مجموع به تساوی 3-3 برسند. در وقت‌های اضافی هم نتیجه تغییری نکرد تا در ضیافت پنالتی‌ها این المپیاکوس باشد که با حساب 3-2 به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس صعود کند. بونوچی در این بازی، آخرین پنالتی فنرباحچه را به هدر داد تا نماینده ترکیه از صعود به مرحله بعد بازبماند. عملکرد گلر المپیاکوس در ضربات پنالتی عالی بود و او به تنهایی موفق به مهار سه ضربه پنالتی تادیچ و جنگیز اوندر و بونوچی شد.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا

با پایان مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها، چهره چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی مشخص شد. المپیاکوس، فیورنتینا، استون ویلا و کلوب بروژ، چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی هستند. بدین‌ترتیب در این مرحله استون ویلا به مصاف المپیاکوس می‌رود و فیورنتینا هم از کلوب بروژ پذیرایی می‌کند.

استون ویلا - المپیاکوس فیورنتینا - کلوب بروژ

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها
  • عجله داری که نابود شوی؟!
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد