Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:06:03 GMT

میروسلاو امضاء کرد؛ کی‌روش شاید منتفی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۶۵۸

میروسلاو امضاء کرد؛ کی‌روش شاید منتفی شود

خبرورزشی – انتخاب سرمربی تیم ملی امید به این خاطر است که در آبان ماه سال جاری شاهد برگزاری بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در یازده گروه خواهیم بود.

تیم‌های اول گروه‌ها به همراه چهار تیم برتر دوم و ازبکستان در سال ۲۰۲۲ برگزار کننده بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا خواهند بود. با حضور ۱۶ تیم در تاشکند و دیگر شهرهای ازبکستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای مدیریتی فدراسیون فوتبال عراق بعد از انتخاب میروسلاو سوکوپ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال المپیک عراق به سایت فدراسیون فوتبال این کشور گفت: ما یک مربی خارجی به خدمت گرفتیم تا تیم امید را برای مسابقات پیش رو آماده کند.

از سویی استراتژی اصلی او ساختن یک تیم خوب برای آینده فوتبال عراق و پشتوانه تیم ملی است.

مربیان عراقی نیز برای بالا رفتن تجربه‌شان در کنار میروسلاو قرار خواهند گرفت.

او کارش را در تیم ملی المپیک آغاز کرده و از تمرینات تیم های باشگاهی بازدید خواهد کرد.

قرارداد این مربی یک ساله است که در صورت توافق طرفین تمدید خواهد شد.

نکته جالب اینکه سایت فدراسیون فوتبال عراق هیچ خبری در خصوص پایان همکاری با کاتانچ منتشر نکرده است.

آخرین خبر در مورد تیم ملی فوتبال عراق مصاحبه کاتانچ بعد از بازی با ایران است.

روز گذشته حتی از یکی از برنامه های تلویزیونی عراق خبر داد بر خلاف اخباری که در رسانه ها منتشر می شود فدراسیون فوتبال عراق تصمیم برای قطع همکاری با کاتانچ نگرفته است.

این فدراسیون در تلاش است دستمزدهای معوقه مربی اهل اسلوونی را پرداخت کند که به مدت ۶ ماه است.

ضمن اینکه سفر این مربی به اسلوونی به خاطر دیدار با خانواده بوده است و نه اینکه فدراسیون فوتبال عراق به این همکاری پایان داده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق خبر ویژه فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد