Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تیم مدیریتی این باشگاه در تلاش است مشکلات مالی سرخپوشان را حل کند.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس درباره بازی امشب (یکشنبه) مقابل تراکتور اظهار کرد: مشکلات زیادی ما به خاطر حضور چندین بازیکن ما در تیم‌ملی و مصدومانمان بود. امروز بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم و خوشبختانه قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: مشکلات وجود دارد ولی آقای سمیعی و صدری در تلاش هستند تا آن‌ها را حل کنند. ما ۵۵ درصد دریافتی داشتیم. ما خواهان شفاف‌سازی قراردادها هستیم. البته من این صحبت‌ها را در جواب صحبت‌های آقای مجیدی نمی‌گویم. متاسفانه حرف‌های ما را به استقلال و حرف‌های استقلالی‌ها را به ما ربط می‌دهند. متاسفانه همه فضاسازی‌ها برای این دو تیم است و باقی تیم‌ها کارشان را پیش می‌برند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا خودشان مالیات قراردادهایشان را پرداخت کردند، بیان کرد: همه مالیات‌ها را خودمان پرداخت کردیم. ما حتی مالیات قرارداد با نفت تهران را پرداخت کردیم در حالی که پولی نگرفتیم. خیلی‌ها به خاطر نفت ممنوع الخروج هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيد جلال حسيني تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال تراكتور سوپرجام فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی از واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس خبرداد. قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲،۱۱۶ میلیارد تومان و قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال که روز ۲۱ فروردین واگذار می شود ۱،۸۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.
---
امسال کدام خودرو‌ها نیازمند معاینه فنی هستند؟ سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفته: براساس قانون خودرو‌های شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند. در فروردین امسال خودرو‌های تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.
---
خیابان‌ها خلوت است، بیشتر مراقب باشید! سرهنگ شریفی رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران درباره یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات در ایام نوروز میگه:
تصویر
---
و پارکینگ فرودگاه مهرآباد همچنان پر است. با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو مسئولان فرودگاه از مسافران خواستند، برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • جزئیات مالیات کارگران و کارمندان در سال 1403 / سقف معافیت مالیات حقوق ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد