Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد؛ این جام نوش جان آقایان.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسول خطیبی پس از شکست در سوپرجام فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی تمام شد، اما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما تاوان می‌دهیم؛ تاوانِ خصوصی بودن و تاوان شهرستانی بودن. همه چیز از نحوه برگزاری، داوری و ... مشخص بود. یک نمونه آن در صحنه گل تیم حریف نمایان شد و سروصدا و خوشحالی سکوها هم مشخص شد که هوادار را با عنوان عوامل برگزاری وارد ورزشگاه کرده بودند.

خطیبی گفت: نمی‌خواهم کسب این جام از سوی پرسپولیس را زیر سوال ببرم و کاری با این باشگاه ندارم، چون الان هر حرفی که بزنم توجیه است و در آینده همه چیز مشخص و عیان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسول خطیبی پرسپولیس تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم

تیاگو سیلوای ۳۹ساله آخرین سال قراردادش با چلسی را می‌گذراند و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. قرارداد این برزیلی ۳۹ساله با چلسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپورت ۲۴، تیاگو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت:‌ در روزهای آینده از تصمیم من باخبر خواهید شد. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم. از نتیجه بازی با منچسترسیتی و شکست تیم ناراحتم اما دیر یا زود خبرش منتشر می‌شود. قبلا تصمیمم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام آن نیست.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۲۰ که از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی پیوست، توانسته است در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به‌خوبی انجام وظیفه کند. این مدافع ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و با وجود ۳۹ سال سن از شرایط خوبی برخوردار است.

مدافع برزیلی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چهار سال خوب را در اینجا سپری کردم. این طور نیست که به خودم اعتقادی نداشته باشم اما یافتن بازیکنانی که در ۳۹ سالگی در سطح بالایی در لیگ برتر بازی می‌کند راحت نیست. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. با این حال در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده بازی در وقت اضافه هم بودم! هر چند فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم.

تیاگو سیلوا سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را پوشید و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در جمع آبی‌های لندن تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان‌اند.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری‌سن‌ژرمن، میلان، پورتو، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می‌کرد. او قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا نیز شده است.

کد خبر 846372 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • تکلیف روزهای پنجشنبه بانک ها مشخص شد
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور