Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

واکنش اسطوره فراموش نشدنی رئال مادرید به جدایی از این تیم: تا ابد به یادتم/ تمجید علی سی ثانیه از مهاجم محبوب آبی ها

حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس تصویری از قهرمانیشان منتشر کرد.

میلاد بهشتی فوتبالیست معروف از بازی خود تصویری منتشر کرد.

باشگاه رئال مادرید تصویری از دو دوست قدیمی منتشر کرد.

لیونل مسی بازیکن معروف از شادی پس از گل خود تصویری منتشر کرد.

کریم بنزما بازیکن معروف تصویری از خود منتشر کرد و نوشت:

ادامه بده

ای اف سی ایرانی به مناسبت روز پدر چند تصویر از پدران فوتبالیست منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته ورزشکاران فوتبالیست ایرانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست

مدافع بارسلونا می‌گوید به تنهایی نمی‌توان وینیسیوس را مهار کرد و برای این کار یک تلاش تیمی لازم است.

طرفداری | بارسلونا پس از حذف شوکه‌کننده از لیگ قهرمانان اروپا، هیچ فرصتی برای استراحت ندارد.

تنها چند روز پس از فاجعه در مونتجوئیک، آنها برای مصاف با رقیب دیرینه خود در ال‌کلاسیکو به مادرید سفر می‌کنند، بازی‌ای که نمی‌توانست تا این حد در بدترین زمان ممکن برای آبی‌اناری‌ها برگزار شود. بارسلونا هنوز در این فصل نتوانسته است رئال مادرید را شکست دهد و با توجه به شرایط خوب رئال مادرید، آبی‌اناری‌ها شب سختی در سانتیاگو برنابئو خواهند داشت. ژول کونده، مدافع فرانسوی بارسلونا در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در مورد شرایط بازی در ال‌کلاسیکو گفته است.

هرگز پیشنهاد بازی در پست دفاع راست را رد نکردم

کونده ابتدا با روشن کردن اینکه برخلاف آنچه در رسانه‌ها گفته شده بود، هرگز بازی در پست دفاع راست را رد نکرده است، گفت:

من هرگز بازی در هیچ پستی را رد نکردم. اما گاهی اوقات این چیزی است که مردم می‌گویند. برای من مشکلی نیست.

او در ادامه در مورد پیشرفت قابل توجه خود در نقش جدید صحبت کرد و گفت:

درست است که پست طبیعی من دفاع میانی است.  پس برای من سخت بود و مجبور شدم برای بهبود عملکردم تلاش کنم. و فکر می‌کنم این کاری است که من انجام می‌دهم، درست است که بازی در آنجا باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری کنم.

من هنوز در همه سطوح چیزهای زیادی برای پیشرفت دارم زیرا دفاع در مرکز و دفاع در جناح دو چیز کاملاً متفاوت است. با انواع مختلفی از بازیکنان روبرو می‌شوید.

رویارویی با وینیسیوس جونیور

ژول کونده پس از انجام یک بازی فوق‌العاده در برابر کیلیان ام باپه در اواسط هفته، در شب یکشنبه با وینیسیوس جونیور روبرو خواهد شد. او در مورد این چالش پیش‌رو گفت:

فکر می‌کنم او بدون شک یکی از بهترین وینگرهای جهان است، بنابراین من با اشتیاق زیادی با او روبرو می‌شوم. فکر می‌کنم این یک موضوع تیمی نیز خواهد بود زیرا بازیکنانی مانند کیلیان، وینیسیوس یا دیگران مهار کردنشان سخت است.

شما نمی‌توانید او را به تنهایی در هر بازی متوقف کنید. شما باید این کار را به طور جمعی انجام دهید، بنابراین نباید به او فضا یا زمان برای فکر کردن بدهید.

برنامه بارسلونا برای پیروزی در ال‌کلاسیکو

ژول کونده در بخش دیگری از مصاحبه خود از رویارویی با تیم کارلو آنچلوتی گفته است:

ما بارها مقابل مادرید بازی کرده‌ایم. ما نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسیم. بنابراین ما در حال پیشرفت هستیم، از نظر تاکتیکی روی کاری که می‌توانیم برای کسب سه امتیاز و انجام یک بازی بزرگ انجام دهیم، کار می‌کنیم.

فکر می‌کنم در مقابل رئال مادرید داشتن توپ مهم است. و از آن مراقبت کنید، از دست دادن توپ را به حداقل برسانید زیرا می‌دانیم که یکی از نقاط قوت بزرگ آنها ضدحمله است.

آنها بازیکنان سریعی دارند، آنها همچنین تیمی هستند که خیلی گل می‌زنند. وقتی فرصتی به دست می‌آورند معمولاً گلزنی می‌کنند و این کاری است که ما هم باید انجام دهیم.

کونده در پایان مصاحبه خود از هم‌تیمی‌هایش خواست که شکست سخت اواسط هفته را پشت سر بگذارند و برای یک بازی جانانه مقابل رئال مادرید حاضر شوند.

باید با همه داشته‌ها و توانی که داریم به میدان برویم. فقط و فقط پیروزی در این بازی مهم است و باید تمام تلاش خودمان را به‌خرج دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟