Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:16:08 GMT

جشن میلاد امام رضا(ع) و شکرانه حضور در لواسان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۹۶۳

جشن میلاد امام رضا(ع) و شکرانه حضور در لواسان

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، جشن و ایستگاه صلواتی میلاد امام رضا (ع) و شکرانه حضور با پخش ۵ هزار عدد بستنی و شکلات و شیرینی و شاخه گل با پخش مولودی و اجرای گروه سرود نوجوانان و نورافشانی دوشنبه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۹ در میدان امام خمینی‌ لواسان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان اظهار کرد: همزمان با شب میلاد سلطان سریر ارتضاء مولاناعلی ابن موسی الرضاالمرتضی بسیجیان خواهر و برادر لواسان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی با توزیع ۵ هزار عدد بستی و پذیرایی از مردم با شیرینی، شکلات و تقدیم شاخه گل و توزیع بادکنک و با اجرای گروه سرود نوجوانان در میدان امام خمینی( ره) لواسان این شب عزیز همچنین شکرانه حضور مردم عزیز در انتخابات را جشن خواهند گرفت بسیجیان با اجرای برنامه نور افشانی و پخش مولودی فضای شهر لواسان را متحول خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور مردم سرافراز ایران در انتخابات اخیر نشان از بصیرت و ولایتمداری دارد و امیدواریم دولت جدید در انجام خدمتگزاری به این مردم شریف و همیشه درصحنه موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن میلاد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!