Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برگزاری دربی تهران در چارچوب جام حذفی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من اگر این بازی در فینال جام حذفی برگزار می‌شد بسیار جذاب‌تر بود، اما در نهایت دوست دارم که پرسپولیس برنده این مسابقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش زور پرسپولیس می‌رسد که استقلال را شکست دهد؟ گفت: باورم نمی‌شود که چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کنید؛ معلوم است که زور پرسپولیس به استقلال می‌رسد. جام حذفی هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال مهم است و این مسئله بازی را جذاب‌تر هم می‌کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: با توجه به اینکه استقلالی‌ها می‌دانند در لیگ قهرمان نمی‌شوند تمام تمرکزشان روی جام حذفی است. از آن طرف پرسپولیس هم دوست ندارد که یک جام را از دست بدهد. پرسپولیسی‌ها می‌دانند اگر ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه بجنگند شانس‌شان برای کسب یک جام دیگر بسیار زیاد است، پس اینطور نیست که انگیزه استقلال از پرسپولیس در جام حذفی بیشتر باشد. قطعاً یحیی هم برای این بازی برنامه‌های خودش را دارد و می‌خواهد برنده شود.

آرفی در واکنش به این مسئله که پرسپولیس چند تقابل آخر در جام حذفی را به استقلال باخته است مثل نیمه نهایی فصل گذشته تاکید کرد: خب، یعنی وقتش است که پرسپولیس در جام حذفی هم برنده شود تا این آمار بهبود پیدا کند. بالاخره رکورد‌ها برای این هستند که کسی بیاید و آن‌ها را جابجا کند، مثل رکورد علی دایی که در آستانه جابجا شدن توسط رونالدو است. به هر حال امیدوارم که پرسپولیس برنده بازی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش پرسپولیس باید جام حذفی را جدی بگیرد یا تمرکزش روی موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا باشد؟ گفت: من آنقدر به تیم نزدیک نیستم که بدانم وضعیت چطور است و سرمربی چه برنامه‌ای دارد، اما قطعاً اولویت اول همه پرسپولیسی‌ها باید آسیا باشد. بعد از این که پرسپولیس ۲ بار به فینال رفته حقش است که قهرمان آسیا شود. فکر می‌کنم پرسپولیس تنها تیمی در آسیا باشد که چنین لیاقتی داشته باشد. خیلی‌ها باید به این مسئله که پرسپولیس باعث حفظ آبروی ایران در آسیا شده افتخار کنند، چون نام فوتبال ایران را در آسیا بالا برده است.

بیشتر بخوانید: بزیک: هر ۳ بازی را با لیاقت بردیم و نوبت چهارمی است/ دربی حتی اگر دوستانه هم باشد حساس است

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال

منچستریونایتد با پیروزی دشوار مقابل تیم شگفتی‌ساز فصل "کاونتری" در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس به فینال این رقابت‌ها صعود کرد تا حریف منچسترسیتی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، منچستريونايتد و کاونتری امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

یونایتد، تیمی که در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی را در جزیره پشت سر گذاشته است، شروعی خوب در این مسابقه داشت. اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۳شیاطین سرخ را پیش انداخت. در ادامه نیز هری مگوایر در دقیقه ۱+۴۵ و برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

در حالی که همه تصور می‌کردند منچستریونایتد به راحتی پیروزی میدان شده و به فینال راه پیدا کرده است، ورق بازی به یک‌باره برگشت و کاونتری در ۱۵ دقیقه دست به آتش‌بازی زد.

الیس سیمس در دقیقه ۷۱، اوهاره در دقیقه ۷۹ و هاجی رایت در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های کاونتری را به ثمر رساندند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در دقیقه ۱۲۰ کاونتری گل زد اما داور آفساید گرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت در پنالتی، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی برسند. با این نتیجه، منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس که پنجم خرداد برگزار می‌شود، به مصاف همشهری یعنی منچسترسیتی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند