Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین روز از رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۰ با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های B و C پیگیری می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دهم از رقابت‌های فوتبال یورو 2020 امروز و امشب (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های دوم و سوم پیگیری خواهد شد.

از ساعت 20:30 تیم صدرنشین هلند در ورزشگاه یوهان کرایف به مصاف مقدونیه شمالی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلند با 6 امتیاز صعودش را قطعی کرده و در حالی برابر مقدونیه قرار می‌گیرد که حریفش بدون امتیاز در قعر است و هیچ شانسی برای صعود ندارد.

در دیگر بازی این گروه که به طور همزمان برگزار خواهد شد، تیم‌های 3 امتیازی اوکراین و هلند در ورزشگاه ملی بخارست به مصاف هم می‌روند. شرایط دو تیم به لحاظ امتیاز، گل زده و گل خورده کاملاً مشابه هم است و همین موضوع مسئله حساسیت‌های این جدال را به اوج می‌رساند.

بازی‌های گروه B از ساعت 23:30 آغاز خواهند شد؛ جایی که بلژیک صدرنشین به مصاف فنلاند می‌رود و رویسه و دانمارک برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. در این گروه بلژیک با 6 امتیاز در صدر است، روسیه و فنلاند 3 امتیاز دارند و دانمارک با دو باخت پیاپی در قعر جدول جا خوش کرده است.

برنامه بازی‌های روز دوشنبه 31 خرداد به شرح زیر است:

گروه B:
اوکراین - اتریش / ساعت 20:30 / ورزشگاه ملی بخارست / داور: جونیت چاکر از ترکیه
مقدونیه شمالی - هلند / ساعت 20:30 / ورزشگاه یوهان کرایف / داور: ایستوان کواکس از رومانی

گروه C:
فنلاند - بلژیک / ساعت 23:30 / ورزشگاه سنت پترزبورگ / داور: فلیکس بریش از آلمان
روسیه - دانمارک / ساعت 23:30 / ورزشگاه پارکن در کپنهاگن / داور: کلمنت پورتین از فرانسه

جدول رده‌بندی این دو گروه در زیر آمده است:

یورو 2020| تاریخ‌سازی تیم ملی ایتالیا با پیروزی مقابل ولز

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 یورو 2020 تیم ملی هلند ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد جام ملت های اروپا 2020 یورو 2020 تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز یک شنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های A و B مشخص شود.

گروه A

در گروه A از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم خواهند رفت و تایلند میزبان با ویتنام حساس‌ترین بازی این گروه را انجام خواهند داد.

در این گروه تایلند با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده است و ویتنام با ۴ امتیاز دوم است. میانمار با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و چین هم بدون کسب امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

ویتنام برای آنکه بتواند راهی مرحله حذفی شود باید در دیدار برابر تیم قدرتمند تایلند موفق به کسب حداقل یک امتیاز شود و حتی در صورتی که به برتری برسد می‌تواند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. از سوی دیگر اگر ویتنام در این دیدار شکست بخورد و میانمار موفق به شکست چین شود در این صورت تیم‌های ویتنام (تفاضل گل مثبت یک) و میانمار (تفاضل گل منفی ۵) هم امتیاز می‌شوند و برای تعیین تیم دوم صعود کننده کار به تفاضل گل کشیده می‌شود.

گروه B

در گروه B هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی عراق و استرالیا با هم دیدار می‌کنند و ازبکستان و عربستان هم به مصاف هم می‌روند.

در این گروه ازبکستان با ۶ امتیاز صدرنشین است. عراق و عربستان با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند و استرالیا بدون کسب امتیاز شانس خود را برای صعود به مرحله بعد از دست داده است.

ازبکستان هرچند صعودش روی کاغذ قطعی نشده است اما تنها در صورتی از دور رقابت‌ها کنار می‌رود که در تقابل با عربستان با اختلاف گل بالا شکست بخورد و در سوی دیگر هم عراق بتواند با تفاضل گل زیادی استرالیا را شکست دهد که به نظر نمی‌رسد این اتفاقات رقم بخورد و تقابل اصلی برای صعود از گروه را تیم‌های عراق و عربستان انجام خواهند داد.

کد خبر 6083984

دیگر خبرها

  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان