Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین با اشاره به پایان جلسه کمیسیون مشترک برجام در توییتی نوشته بود: نشست کمیسیون مشترک امروز برگزار و پیشرفت حاصله در مذاکرات وین از جمله در دور ششم ارزیابی شد. تصمیم گرفته شد که وقفه‌ای ایجاد شود تا به مشارکت‌کنندگان اجازه دهد با پایتخت‌هایشان درخصوص آمادگی برای آنچه که قرار است دور نهایی مذاکرات باشد، مشورت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این توییت یک کاربر در توییتر ضمن ابراز تردید درخصوص حصول توافق در دور آتی مذاکرات وین مدعی شد که "ایران باید راه طولانی برای احیای برجام طی کند".
اولیانوف در پاسخ در توییتی نوشت: بدبینی شما قابل درک است، اما بگذارید خاطرنشان کنم مذاکرات بر سر توافق هسته‌ای سال‌ها به طول انجامید و مذاکرات وین برای احیای برجام کمتر از ۳ ماه پیش آغاز شده است. به علاوه، نیازی نیست که ایران را در این زمینه جدا کنیم. تمامی مشارکت‌کنندگان از جمله آمریکا باید مسیر سختی را طی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی میخائیل اولیانوف احیای برجام مذاکرات وین انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه

در پی انتشار اخباری مبنی بر خروج هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی از دوحه، سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز (سه‌شنبه) با تکذیب این خبر از ادامه مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در این باره اعلام کرد: گفت‌وگوها میان طرفین در سطح تیم‌های فنی ادامه دارد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، او گفت: جدول زمانی مشخصی برای مذاکرات وجود ندارد، اما با شرکای خود به تلاش‌های میانجی‌گری ادامه می‌دهیم.

الانصاری ادامه داد: مشکلات میدانی در زمینه مذاکرات وجود دارد، اما دیدارها همچنان در دوحه ادامه دارد.

او درباره تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در نشست دوشنبه شورای امنیت نیز تاکید کرد: امیدواریم تصمیم شورای امنیت بر مذاکرات آتش‌بس منعکس شود.

این مقام قطری همچنین اضافه کرد: هیأت اسرائیل از دوحه خارج نشده و بخشی از هیأت همچنان در دوحه حضور دارد.

با گذشت ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان، فعلا از توافق آتش‌بس در غزه خبری نیست.

حماس خواهان هر گونه توافقی است که شامل پایان دائمی جنگ باشد، در حالی که اشغالگران قصد دارند آن را تا دستیابی به هدف ادعایی یعنی «نابودی حماس» ادامه دهند.

به گفته منابع رسمی فلسطینی، اشغالگران دست‌کم ۹۱۰۰ فلسطینی را در زندان‌های خود نگه داشته‌اند، در حالی که تعداد اسرای صهیونیست در غزه به دلیل امتناع حماس از افشای این تعداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این در حالی است که رسانه‌های عبری از بین ۲۴۰ تا ۲۵۳ اسیر صهیونیست، از جمله سه نفر آزاد شده و ۱۰۵ نفر که توسط حماس در یک معامله تبادل اسیران در نوامبر گذشته آزاد شدند، صحبت می‌کنند.

جنبش حماس در عین حال از کشته شدن ۷۰ نفر دیگر در نتیجه بمباران اشغالگران خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • روحانی: ترامپ ۸ بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم
  • حسن روحانی: ترامپ ۸ بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم
  • روحانی عوامل خروج ترامپ از برجام را اعلام کرد