Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم شمسی روز دوشنبه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات در مجموع استان کرمان از میانگین کشوری به میزان ۱۰ درصد و در شهرستان شهربابک از میانگین استان به میانگین ۲/۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: میزان مشارکت نشان دهنده پایبندی مردم شهرستان به انقلاب اسلامی است که با وجود فریب ها و شعارهای تو خالی دشمنان، مانند همیشه در صحنه حضور یافتند و مقتدرانه پای نظام و کشورشان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهربابک در ادامه ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، نسبت به رفع مشکلات معیشتی کشور که مهمترین چالش  و مشکل پیش روی مردم می باشد ، اظهار امیدواری کرد.

وی همچنین با تبریک به منتخبان مردم در شورای اسلامی و شهر و روستا ، بیان داشت: امیدوارم در آینده با تعامل و همکاری افرادی که با اعتماد و حمایت مردم سر کار آمدند شاهد گام های موثری در توسعه ی شهرستان باشیم.

آذردخت مرشدی با هفت هزار و ۶۵۶ رای، احمد طالبیان با چهار هزار و ۲۲۵ رای، مهدی فاضلی با سه هزار و ۹۴۰ رای، حسین ریاحی با سه هزار و ۲۱ رای، فتح الله محمدی با ۲ هزار و ۵۷۰ رای، علی معروفی با دو هزار و ۴۶۲ رای، سید حسن حسینی با ۲ هزار و ۴۵۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر شهربابک انتخاب شدند 

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی شهربابک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی شهربابک انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی شهربابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان

به گزارش قدس آنلاین، احمد لطفی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار کرد: در حوزه طرح‌های ملی هم کارهای خیلی خوبی خارج از این تخصیص‌ها از جمله بزرگراه‌های؛ راه آهن، سد؛ بندر سازی و اسکله در حال انجام است.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار دهیاران و شهرداری‌های شهرستان قرار گرفته که باید از این فرصت اعتباری جهت طرح‌هایی که از سال گذشته در شهرستان شروع شده یا طرح‌هایی که از گذشته مانده استفاده شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: ضروری است مدیران شهرستان در حوزه کاری خود با مردم و رسانه‌ها گفتگو کنند و پیگیری اجرای برنامه کاری حوزه خود نیز باشند.

رئیس شورای اداری تنگستان اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزده تا پایان ۱۴۰۲ در شهرستان قریب به ۱۰ مدرسه از یک کلاسه تا ۹ کلاسه که از سال‌های گذشته شروع و کمترین پیشرفت فیزیکی داشتند تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: تنگستان بیشترین مدارس تخریبی در استان دارد که با یک کار مشترک با نوسازی مدارس استان و تنگستان ، ۱۲۸ کلاسه درس در شهرستان احداث و ظرف مدت حداکثر سه سال نوسازی، تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

لطفی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید توجه داشته باشند بحث رسیدگی به درخواست‌های مردمی که در روز دیدار مردمی مراجعه می‌کنند بسیار مهم است که غالب آنها خیلی سنگین، پیچیده و مشکلی زیاد نیست.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های متفاوت شهری، روستایی، خدمات، زیرساختی در شهرستان انجام شده که به خوبی به مردم گزارش نشده است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که امسال در دستور کار قرار دارد ارائه گزارش عملکرد فعالیت های دولت در استان توسط ادارات دولتی به رسانه ها است که باید به شکل مستمر و در قالب ماهانه انجام و به شکل دقیقی رصد می شود.

رئیس شورای اداری تنگستان به اینکه در آستانه فصل تابستان و هوای گرم قرار داریم، بیان کرد: ادارات آب و برق تنگستان لازم است در خصوص مدیریت برق، آب و پشتیبانی این ۲ موضوع برنامه لازم، با دقت طراحی و اطلاع رسانی لازم به مردم داشته باشند

فرمانداران تنگستان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: حمله غرور آفرین همراه با اقتدار سربازان رهبر، پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی را تبریک و صمیمانه از این عملیات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان این عملیات تشکرمی کنیم که وعده صادق مقام معظم رهبری را عملیاتی کرد و موجی از شادی و افتخار در دنیای اسلام نه تنها در ایران اسلامی و کشورهای غیر اسلامی ایجاد کردند.

وی افزود: پیام این عملیات خیلی مهم و ارزشمند و وعده صادق مقام معظم رهبری که نشأت گرفته از کلام الله مجید است اجرا شد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: پیام دیگر این عملیات حمایت و دفاع از کیان ایران اسلامی بود زیرا کنسولگری ایران در سوریه جز سر زمین و کیان ایران اسلامی بشمار می‌رفت که حمله به این نقطه در واقع حمله به ایران اسلامی بود.

رئیس شورای اداری تنگستان تصریح کرد: در این عملیات ۱۰ کشور غربی به رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم جهت ساقط کردن موشک‌ها و پهپادها کمک رسانی و حمایت کردند که نشان از سرسپردگی آنها بوده است.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: امروز در ایران اسلامی زمینه رشد و پیشرفت خیلی از موضوعات فراهم شده که با حضور مردم بوده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بسیاری از توانمندی‌هایی که در نظام اسلامی ایجاد شده با حضور مردم اتفاق افتاده باید از این ظرفیت مردم در بخش‌های متفاوت فکری، علمی، آموزشی و همچنین در حوره اقتصادی که می‌توانند بیشتر نقش آفرینی داشته باشند استفاده کرد.

رئیس شورای اداری تنگستان افزود: مدیران اجرایی از ظرفیت مردم استفاده کنند تا کاری بیشتری در حوزه اقتصاد انجام شود.وی باد آور شد:

در این نشست تفاهم نامه ساخت ۱۲۸ کلاسه درس در تنگستان بین نوسازی مدارس استان و فرماندار تنگستان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان امضا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور ۷ درصد است
  • ورود سامانه بارشی به استان از امشب
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود