Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:13:17 GMT

کشفیات مواد مخدر در گلستان ۳۸ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۶۹۰

کشفیات مواد مخدر در گلستان ۳۸ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزاد تاجره شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: کشفیات مواد مخدر در گلستان از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با سال گذشته ۳۸ درصد بیشتر شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: تنها در دو عملیات در شهرستان های گرگان و علی آبادکتول طی روزهای اخیر ۳۸۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجره با اشاره دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان، گفت: اعتیاد و مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های دیگر بوده لذا پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد.

کد خبر 5240484

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروی انتظامی گلستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا گرگان نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶۶۰۰۰ مورد بازرسی‌ انجام شده در طرح سلامت نوروزی تاکنون

مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، (ابتدای طرح نوروزی) تا چهارم فروردین، بیش از ۷۶۶ هزار مورد بازرسی از اماکن مختلف انجام شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: از 15 اسفند 1402، (ابتدای طرح نوروزی) تا چهارم فروردین، بیش از 766 هزار مورد بازرسی از اماکن مختلف انجام شده است.

کل بازرسی‌ها در این مدت 766 هزار و 916 مورد بوده که 561 هزار و 4 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و 798 هزار و 913 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شده است.

2367 مورد تزریق واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت 393 هزار و 18 مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی 19 هزار و 376 مورد، بازرسی از اماکن عمومی 205 هزار و 912 مورد، تعداد اخطار کتبی صادره 78 هزار و 976 مورد، معرفی به مراجع قضایی 10 هزار و 249 مورد و پلمب مراکز متخلف 2524 مورد بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان
  • ورود حدود ۵ میلیون گردشگر به گیلان
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • افزایش ۳۰ درصدی حجم آب سد‌های گلستان
  • کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس
  • توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در فارس
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس
  • حجم مبادلات از مرز سرخس ۲۴ درصد افزایش داشته است
  • ۷۶۶۰۰۰ مورد بازرسی‌ انجام شده در طرح سلامت نوروزی تاکنون