Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:10:37 GMT

تصاویر/جشن بزرگ پیروزی آیت الله رئیسی در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۲۰۶

تصاویر/جشن بزرگ پیروزی آیت الله رئیسی در مشهد

جشن پیروزی رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمار زیادی از شهروندان مشهدی در پی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در میدان شهدای این شهر به جشن و شادمانی پرداختند، علیرضا زاکانی سخنران این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرماندار دلیجان درجلسه شورای اداری شهرستان دلیجان که با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: ارتش اسرائیل علی رغم کمک‌های قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست در مقابل ایران اسلامی اقدامی را صورت دهد و اقتدار ما در منطقه و جهان بیش از قبل برای همه روشن شد.

قاسمی با اشاره به اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این حق را داشت تا به صورت کاملاً قانونی و مشروع جواب این تجاوز نظامی را بدون هیچ‌نوع تعقیب بین‌المللی بدهد و تل‌آویو بعد از پاسخ ایران نخواهد توانست تهران را متهم به نقض قوانین بین‌المللی کند.

فرماندار شهرستان دلیجان جواب سپاه به جنایات اسرائیل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

قاسمی با تأکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی، تصریح کرد: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

او خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما با اقتدار نشان دادند که از هیچ قدرتی در دنیا ترسی ندارند و با تأکید فرماندهی کل قوا در خصوص جواب به اقدامات اسرائیل آن را انجام دادند و مورد حمایت همه مردم و گروه‌های مقاومت منطقه قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟