Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@06:50:55 GMT

انتقام شورای شهر تهران از انتخاب مردم!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۳۰۸

انتقام شورای شهر تهران از انتخاب مردم!

تنها دو روز پس از برگزاری انتخابات، شورای شهر تهران تصمیم به گذاشتن نام یکی از نویسندگان محبوب گروهک‌های مارکسیستی بر یکی از معابر تهران گرفت!

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای شهر تهران همچنان درگیر بازی اسم فامیل است. این دوره از شورا که در انتخابات 28 خرداد از سوی مردم تهران «نه» شنیدند و نامزدهای متمایل به جبهه انقلاب رأی بالاتری از یاران شورای فعلی کسب کردند، گویی قصد گرفتن انتقام از مردم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون در جلسه روز یکشنبه خودشان، تنها دو روز بعد از سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، نام یک نویسنده مبلغ اندیشه‌های مارکسیستی را برای کوچه‌ای در تهران انتخاب کردند.

هر چند که آثار «صمد بهرنگی» به دلیل فضای آزاد بعد از پیروزی انقلاب امکان انتشار یافتند، اما جای سؤال است که چرا اعضای شورای شهر نام وی را که از نویسندگان محبوب گروهک‌های مارکسیستی بود را برای یک معبر انتخاب کردند. همین رفتارها باعث سرخوردگی مردم از جریان حاکم بر شورای شهر تهران شد و در دوره اخیر انتخابات، این گروه از مردم جواب منفی گرفتند.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر نامگذاری خیابان ها انتخابات 1400 میزان مشارکت در انتخابات شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب مردم فلسطین با آرامش خوابیدند/ انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌دهد که باید با اقتدار به خباثت‌های این رژیم پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در نطق پیش از دستور صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پاسخ ایران شب گذشته انجام شد و به اقرار سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی غیرقابل پیش بینی بود.

وی افزود: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌دهد که باید با اقتدار به خباثت‌های این رژیم پاسخ داد. امیدواریم این حرکت درسی باشد تا فراموش نکنند و دور و بر منافع ایران نگردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان شب گذشته در کنار مزار سردار شهید زاهدی حضور پیدا کردند، موشک‌ها از آسمان اصفهان نیز عبور کردند و این موضوع سبب شکرگزاری و شادمانی مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه این انتقام به تصمیم شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است، افزود: مظلومین منطقه که تحت ستم اسرائیل به پشتوانه آمریکا هستند از این انتقام خوشحال هستند. مردم ایران از این حرکت حمایت می‌کنند و پشتیبان نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آغاز به‌کار جدی فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ گفت: از همین روزهای ابتدایی سال باید همه آنچه به عهده و مسئولیت مدیران است به صورت جدی دنبال شود.

وی ادامه داد: ۱۴۰۳ یک سال طلایی است و پروژه‌هایی که آغاز شده است، باید به‌زودی بهره‌برداری شود؛ تأمین اتوبوس، ناوگان عمومی، مترو، حلقه حفاظتی، مباحث زیست‌محیطی، نظافت و پاکیزگی شهر و پروژه‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

نورصالحی تأکید کرد: قرار است هر هفته پیشرفت این پروژه‌ها رصد و دنبال شود تا اطمینان پیدا کنیم که طبق زمان‌بندی و بر اساس اهداف و برنامه‌ها پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شهر اصفهان هر هفته شاهد پیشرفت پروژه‌ها باشند و انتظار آن‌ها در تمام حوزه‌های وظیفه‌ای مدیریت شهری برآورده شود.

کد خبر 744296

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
  • گام پایانی انتخابات
  • دیشب مردم فلسطین با آرامش خوابیدند/ انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • انتقام ایران از اسرائیل دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود