Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:58:52 GMT

بستری شدن ۳۶ بیمار کرونایی در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۳۳۲

بستری شدن ۳۶ بیمار کرونایی در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۳۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند و با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۱۹۲ نفر رسید.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳ به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۳۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۱۹۲ نفر رسید، ۴۷ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۱۸ نفر بوده و یک فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش شد.

گفتنی است با اضافه شدن فوتی‌های جدید، تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷۹۴ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۲۵ هزار و ۸۸۵ نفر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا قزوين نیز در این مدت ۲۴ ساعت گذشته استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد