Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:16:14 GMT

نجات جان ۲۱ نفر گرفتار شده در رودخانه کرج

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۳۷۳

نجات جان ۲۱ نفر گرفتار شده در رودخانه کرج

عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده که به علت افزایش دبی آب اتفا افتاده بود به مرکز آتش نشانی گزارش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: طبق گزارش‌ها این حادثه در اثر بی احتیاطی خانوارها زمان برگشت در وسط وسط رودخانه رخ داده است که  بلافاصله تیم‌های  امداد و نجات سازمان از ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این حادثه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در قالب دو تیم عملیاتی، ۲ دستگاه خودرو به فرماندهی (مسؤول ایستگاه) با بهره گیری  از تجهیزات نجات، تلاش و جدیت خوشبختانه موفق شدند به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کنند و نفرات  را از غرق شدگی نجات داده و آنها را به محل امن انتقال دهند.

وی افزود: سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای عملیاتی این  سازمان، در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به همشهریان  هستند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج رودخانه کرج حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت

محمد قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از گزارش دریافتی شب سی و یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ که دو کوهنورد اهل استان مرکزی از مسیر اصلی منحرف و در دیواره‌های صخره‌ای این منطقه گرفتار شده بود بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل موردنظر اعزام شدند.

وی گفت: باتوجه‌به تاریکی هوا و سختی عملیات امداد و نجات در شب به دلیل اهمیت موضوع پس از شش ساعت عملیات سنگین کوهستان، دو کوهنورد به پایین صخره‌ها منتقل و پس از اقدامات اولیه، جیره غذایی در اختیار این دو کوهنورد حادثه‌دیده قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، بیان کرد: بسیاری از کوهنوردان بدون آگاهی از وضعیت هوا و اقلیم، به ارتفاعات مختلف این شهرستان صعود می‌کنند که در هنگام وقوع حادثه برای آنها امدادرسانی را دشوار می‌کند.

کد خبر 6082760

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه