Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ۹ هزار ۵۸۷ هرمزگانی باید در خانه قزنطینه خانگی باشند که تقاضا داریم حتما شرایط قرنطینه را رعایت کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا،، افزود: سی‌ام خردادماه، ۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۹۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: بستری‌های کرونا افزایش ۵۰ درصدی داشت و  ۱۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند. اکنون در مجموع ۶۶۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

نوروزیان با اشاره به اینکه از مجموع بستری ها، ۹۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۱ نفر از آن‌ها وخیم است، تصریح کرد: ۹ هزار ۵۸۷ در خانه قزنطینه خانگی هستند که تقاضا داریم حتما شرایط قرنطینه را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین ماه بازنشستگان در روز شنبه (اول اردیبهشت) طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 6082294

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • ترس بازار از افزایش دامنه نوسان؟