Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی هافبک سابق استقلال وضعیت نامشخصی در لیگ قطر دارد و حتی تیم سابقش هم او را نمی‌خواهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه الشرق قطر، تیم قطر اس‌سی پس از جذب خاوی مارتینس، مدافع سرشناس اسپانیایی و زی کاردو، سرمربی برزیلی اکنون به دنبال اعلام وضعیت سایر بازیکنان خارجی‌اش برای فصل آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود قرارداد با جمال بالعمری، مدافع تیم ملی الجزایر اعلام شود. بشار رسن ویوسف بلایلی، ۲ بازیکن دیگر خارجی نیز به بازی خود در قطر اس‌سی ادامه خواهند داد. ۵ بازیکنی که ظرفیت بازیکنان خارجی القطر را پر خواهند کرد.

علی کریمی که فصل گذشته به قطر اس‌سی پیوسته بود پس از نیم‌فصل بازی قرضی در ترکیب الدحیل به این تیم بازگشت. هرچند هنوز وضعیت این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست. در صورتی که علی کریمی در برنامه های القطر برای فصل آینده جایی نداشته باشد به نظر می‌رسد این بازیکن به ایران بازخواهد گشت. گفته می‌شود یکی از تیم های لیگ برتری به هافبک سابق استقلال پیشنهاد نجومی (۳۰ میلیارد) داده است. پیشنهادی که ممکن است این بازیکن را در بازگشت به ایران راهی تیمی به جز استقلال کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کریمی قطر روزنامه الشرق قطر علی کریمی قطر اس سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر و تیمش بوده است. مدافع چپ استقلال در این فصل یک گل زده و ۷ پاس گل هم داده است و بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های زده این فصل استقلال داشته است.

قرارداد جلالی با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن به گوش رسیده و گفته شد این بازیکن ملی پوش فصل بعد را باید در یکی از تیم‌های نظامی سپری کند. پیگیری‌های ما در این زمینه، اما نشان می‌دهد که این ماجرا صحت ندارد و جلالی سرباز نیست.

ابوالفضل جلالی به دلیل کفالت پدرش از این قانون استفاده کرده و از سربازی معاف است. او از همین رو می‌تواند در هر تیمی که بخواهد به میدان برود و سرباز نخواهد شد. جلالی در ابتدای فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته، ولی در نهایت در استقلال ماندنی شد. با این حال مشخص نیست برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟
  • اختلاف قد جالب حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران با صالح حردانی بازیکن استقلال (عکس)
  • پاسخ مثبت بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • بادامکی از مربی فصل آینده پرسپولیس رونمایی کرد!
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟