Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد نژداغی به عنوان سر مربی تیم ملی والیبال ساحلی کمتر از 19 سال منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان با حکم داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، حامد نژداغی  از گیلان به عنوان سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی کمتر از ۱9 سال کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری تجارب ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گیلانی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در یک بازی حساس مقابل فولاد خوزستان به برتری یک بر صفر رسید. یکی از حاشیه‌های جالب این مسابقه به برخورد گرم حامد لک و عبدالله ویسی برمی‌گشت.

قبل از شروع مسابقه حامد لک دروازه‌بان باتجربه مسی‌ها به سمت نیمکت فولاد رفت و با عبدالله ویسی نفر اول این نیمکت ملاقاتی صمیمانه داشت.

لک که در صبای قم با سرمربیگری عبدالله ویسی چندین سال قبل اولین بازی‌های خود در لیگ برتر را انجام داد، همچنان رابطه صمیمانه‌ای با سرمربی کنونی فولاد دارد و به همین خاطر قبل از بازی گذشته با او دیداری جذاب داشت.

حامد لک حالا با گذشت دو روز از مسابقه فولاد و مس با انتشار تصویری از خودش و عبدالله ویسی با تمجید از این سرمربی باتجربه پرداخته است. لک در این خصوص در صفحه شخصی خود نوشت: «وقتی هنوز 18 سالم نشده بود، شما به من اعتماد کردید و در لیگ برتر به من فرصت دادید تا خودم را نشان دهم.»

او خطاب به عبدالله ویسی اضافه کرد: «آقا عبدالله عزیز، همیشه در قلب من جای دارید و تا ابد مدیون شما هستم. شما لایق بهترین‌ها هستید و امیدوارم در ادامه فصل و سالیان آینده موفق باشید.»

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • حامد اصغری در تیم ملی ارتش
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • قایقران گیلانی المپیکی شد
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی