Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با هدف توسعه کسب و کارهای خانگی و پایداری اشتغال در حوزه‌های صنایع دستی و گردشگری خبرداد وگفت: غرفه های عرضه صنایع دستی در پارک ایران کوچک راه انداز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،شادی حاضری اظهار کرد: مهم ترین نکته امضای این تفاهم نامه در بحث حمایت از کسب و کارهای خانگی، فراهم کردن شرایطی است تا فعالان حوزه مشاغل خانگی بتوانند از تسهیلات اعطایی از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت: اخیرا رایزنی با شهرداری کرج انجام شد تا در پارک ایران کوچک این کلانشهر با در اختیار گرفتن ۲۰ غرفه بتوانیم تولیدات صنایع دستی را ارائه دهیم که البته این تصمیم به دلیل تقارن با ایام انتخابات به تعویق افتاد اما پیگیر آن خواهیم بود.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه با کمیسیون گردشگری و انجمن صنایع دستی استان قزوین که چندی پیش انجام شد، بیان کرد: این تفاهم نامه را از ابتدای تیرماه امسال در قالب برگزاری تورهای گردشگری و نمایشگاه مشترک صنایع دستی پیش خواهیم برد.

حاضری در بخش دیگری در مورد امضای تفاهم نامه میان اتاق بازرگانی البرز و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با هدف توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه کارآفرینی، صنایع دستی و گردشگری امضاء شده است، گفت: این تفاهم نامه هم از ابتدای تیرماه سال جاری اجرایی می شود و به مدت دو سال اعتبار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی البرز کرج بازارچه اتاق بازرگانی پارک ایران کوچک صنایع دستی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد