Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نماد شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی در بازار اول معاملات فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه سهام قرار گرفت.

 شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی(هفتاد و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت که با شماره 11413 در تاریخ 17 اسفند سال 94 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در ششم دیماه سال گذشته پذیرش شده، با نماد معاملاتی "وطوبی" در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌گری‌های مالی با کد 5699 روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی 8 اسفند سال 94 بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد. مرکز اصلی شرکت در تهران محله صادقیه شمالی واقع شده و جزو واحدهای تجاری فرعی گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر(سهامی خاص) و در نهایت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

موضوع فعالیت اصلی این شرکت نیز شامل سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات و صندوق های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته، کنترل شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نباشد، سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که به طور معمول دارای حق رای یا توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمی‌دهد.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان

شرکت نفت سپاهان تولید کننده روغن موتور اسپیدی ، عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را به قیمت مصوب در سراسر اصفهان آغاز کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت سپاهان اعلام کرد که در راستای تنظیم بازار و کاهش التهاب در بازار روغن موتور دیزلی، این شرکت عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را با قیمت مصوب در پایانه‌های استان ( پایانه امیرکبیر و ...) آغاز نموده است.

بر این اساس، دارندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از باربری و مسافری میتوانند با مراجعه به این مراکز و با ارایه مدارک معتبر روغن موتور مصرفی خود را دریافت نمایند.

همچنین بر اساس تصمیمات اخذ شده، تعاونی های مسافری و باربری و همچنین اتحادیه ها و سازمان های مربوطه نیز می توانند با اعلام تقاضای واقعی خود، روغن موتور مورد نیاز خود را از مراکز عرضه شرکت نفت سپاهان دریافت نمایند.

در روزهای اخیر، کاهش عرضه از سوی برخی تولیدکنندگان اصلی و شناخته شده روغن موتور، موجب کمبود این محصول و در نتیجه التهاب در بازار روغن موتور دیزلی شده است و شرکت نفت سپاهان که تنها 20 درصد سهم بازار روغن موتور دیزلی را در اختیار دارد، با هدف رفع این التهاب و نابسامانی به وجود آمده ناشی از عدم عرضه سایر شرکت‌ها و احتکار عاملین روغن و به منظور کمک به مصرکننده نهایی عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را براساس مسئولیت اجتماعی خود در کمک به دولت محترم در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان