Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام زمان قلابی در شهر اصفهان،مردی بود که چند روز قبل در آخرین روزهای قبل از انتخابات سوار بر اسب در سطح شهر اصفهان تاخت.مرد شیاد اصفهانی که قصد خود را جای امام زمان جا بزند،با توهین به حکومت در سطح شهر اغتشاش ایجاد کرد و در نهایت با مخالفت مردم و حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

این مرد شیاد که امان زمان قلابی شهر اصفهان لقب گرفته است،در اولین گفتگوی منتشر شده انگیزه خود را از بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گفتگو با امام زمان قلابی شهر اصفهان

مرد شیاد اصفهانی سوار بر اسب با لباس سبز در سطح شهر اصفهان می تاخت و فریاد می زد:«ذوالقرنین هستم دوالقرنین!»

توهین های او به حکومت تمامی نداشت.با شمشیر به مردم حمله می کرد و شیشه یک خودرو را شکست و رعب و وحشت ایجاد کرده بود.

حالا این مرد شیاد در مورد انگیزه خود می گوید:«صبح بود که لباس سبز پوشیدم و با شنل سبز سوار اسب شدم و در شهر اصفهان می تاختم و شعار می دادم.شعار های تند بر علیه حکومت می دادم و با نیروهای پلیس هم درگیر شدم.»

امام زمان قلابی با شعار ضد حکومتی قصد اخلال در انتخابات داشت

مرد شیاد اصفهانی در ادامه گفت:«شعارهای ضد حکومتی می دادم و داشتم به سمت دروازه قرآن می رفتم.آنجا تجمع زیاد بود.یک نفر روی سمند رفت و با او درگیر شدم و شیشه های سمند را شکستم.این کارها را به قصد براندازی حکومت انجام می دادم و می خواستم کاری کنم که انتخابات انجام نشود.»

امام زمان قلابی چهارده سابقه کیفری دارد

مرد شیاد در ادامه گفت :«من 14 سابقه کیفری دارد و اگر خدا قبول کند این پانزدهمین سابقه من است!»

او در آخر گفت:«دور تا دورم را ماموران محاصره کردند و در نهایت دستگیر شدم.

رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امام زمان قلابی شهر اصفهان مرد شیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان برگزار و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان پیش از ظهر امروز با حضور جواد رمضی؛ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، بیژن شفیع خراسانی معاون فنی فدراسیون ورزش‌های کارگری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات ،عبدالرسول یزدی‌‌زاده، عبدالله شاکری، قاسم ستاری فرید و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در مرحله اول از مجموع 17 رای ماخوذه علیرضا تیغ‌ساز 9 رای، عبدالله شاکری 3‌رای، قاسم ستاری فرید و عبدالرسول یزدی‌‌زاده هر کدام 2 رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات علیرضا تیغ‌ساز و عبدالله شاکری به رقابت پرداختند و هر کدام به ترتیب 11 و 5 رای به دست آوردند و به این ترتیب علیرضا تیغ‌ساز به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های کارگری استان انتخابات شد.

براساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس به ترتیب مریم‌السادات شیخان، ریحانه جعفرپیشه، محسن قائدی حیدری، بهمن شیخانی شمس‌آبادی و علی‌اصغر صفایی انتخاب شدند.

انتصاب سرپرست جدید فدراسیون ورزش کارگریکاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

جامعه صنعت اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای به ویژه شهدای ورزشکار از زحمات و جلن‌فشانی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در دفاع از کشور و عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورده و گفت: امیدواریم که به زوری بساط ظلم در پهنه عالم برچیده شود.

وی افزود: امیدوارم که امروز یک انتخابات خوب و باکیفیتی داشته باشیم و از کاندیداها تشکر می‌کنم که دغدغه  ورزش کارگری را دارند و خودشان را در معرض انتخابات قرار دادند، امیدوارم هر کسی که ریاست هیئت را بر عهده می‌گیرد، شاهد رشد و گسترش ورزش کارگری استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: جامعه صنعت اصفهان همیشه در رشته‌های مختلف ورزشی توفیقات خوبی را در هر دو حوزه همگانی و قهرمانی به دست آورده و ظرفیت و استعدادهای بالقوه زیادی در این حوزه وجود دارد که قابلیت تبدیل بالفعل را دارد. جامعه بزرگ ورزش کارگری که شامل رشته‌های مختلفی می‌شود، و می‌طلبد که اعضای این جامعه برای پیشرفت و پیشرفت ورزش‌های کارگری دست به دست هم دهند و اداره کل 5نیز قطعا از آنها حمایت می‌کند.

وی پس از برگزاری مجمع و مشخص شدن ریاست هیئت، خطاب به سایر کاندیدها گفت: از همه کاندیدها انتظار دارم که رقابت را کنار گذاشته و  با هم‌افزایش از همه ظرفیت و توانایی‌هایشان برای پیشبرد اهداف هیئت استفاده کنند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش‌های کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/170


دیگر خبرها

  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت