Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در سال گذشته با هزینه ۴۰۵ میلیارد ریال، از بیماران صعب‌العلاج و معلولین حمایت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان با بیان این مطلب اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی سلامت در سال گذشته، بالغ بر 405 میلیارد ریال حمایت درباره بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و معلولین ساکن مناطق کم‌برخوردار حمایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: بیش از 50 هزار بیمار صعب‌العلاج، سرطانی و خاص در سال گذشته با حمایت بنیاد احسان وارد چرخه درمان شده‌اند و در سال جاری نیز با افزایش اعتبار، این حمایت چند برابر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام برنامه بلندمدتی را برای کاشت حلزون گوش نوزادان دنبال می‌کند و در قرارگاه سلامت با کاشت حلزون گوش 5 هزار کودک دارای ضعف شنوایی، این نعمت برایشان فراهم شد.

 مدیرعامل بنیاد احسان خاطرنشان کرد: در پویش چرخ زندگی تاکنون به 1200 معلول جسمی و حرکتی یا سالمندان نیازمند، ویلچرا هدا شده است.

وی عنوان کرد: بنیاد احسان همچنین با اعتباری به ارزش 7 میلیارد ریال خدمات درمانی و دارویی در مناطق محروم کشور توزیع و ارائه کرده است.

توضیحات بهزیستی درباره واریز ناقص مستمری خرداد ماه مددجویان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد بنیاد مستضعفان بنیاد احسان صعب العلاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام