Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ جمعیت دانش آموختگان مستقل ایران اسلامی طی نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور منتخب نوشت: اطمینان داریم کارنامۀ درخشان حضرتعالی در عدالت‌محوری، حمایت از محرومین و مستضعفین، مدیریت جهادی و انقلابی و گفتمان ضدفساد، فصل جدیدی از همدلی و وحدت ملی، عبور از نارسایی های موجود و ایجاد گشایش و رفع مشکلات کشور را خواهد گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب آمده است:

حضور همراه با بصیرت ملت عزیز در صحنه حماسی و پرشور انتخابات ۲۸خرداد، آزمون دیگری بود که با وجود شیوع‌ بیماری کرونا و گلایه و نارضایتی از مشکلات معیشتی و نابسامانی های اقتصادی، برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات ایران اسلامی را رقم زد.

این انتخابات و ظهور اراده ملی برای خلق حماسه باشکوه دیگر در سپهر سیاسی کشور، چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و یکبار دیگر دشمنان را منکوب نمود.

پیام راهبردی این انتخابات، حمایت از خط عزت، حکمت و مصلحت در روابط بین الملل و امید به حل مشکلات کشور در عرصه داخلی و ایجاد دولتی مردمی، جوان، انقلابی و قوی برای ایرانی آباد، سربلند و مستقل توأم با عدالت، رفاه و توسعه همه جانبه بود.

حضور حداکثری و بابصیرت ملت، فرصت نوینی برای دفع تهدیدهای استکباری و قطع زنجیره دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی و گشایش های تاریخی برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در مدیریت و راهبری اجرایی کشور و شتاب بخشی به روند پیشرفت ایران اسلامی ایجاد کرد.
اطمینان داریم کارنامۀ درخشان حضرتعالی در عدالت‌محوری، حمایت از محرومین و مستضعفین، مدیریت جهادی و انقلابی و گفتمان ضدفساد، فصل جدیدی از همدلی و وحدت ملی، عبور از نارسایی های موجود و ایجاد گشایش و رفع مشکلات کشور را خواهد گشود.

با عنایت به برنامه شما مبنی بر تشکیل دولتی پرکار، انقلابی و ضد فساد، مردم فرهیخته و آگاه ایران اسلامی انتظار دارند با اهتمام به اصل شایسته سالاری و قانونمداری، از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و جوانان دلسوز، انقلابی، پاکدست و کارآمد بهره گیری شده تا در طلیعه گام دوم انقلاب، حرکت در مسیر تشکیل دولت جوان انقلابی، جهش تمدنی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی شتاب گیرد. 

این جمعیت ضمن اعلام آمادگی برای کمک و ارائه راهکارهای تخصصی، از همه گروه ها و جریانات فکری و تشکل های سیاسی و اجتماعی دعوت می نماید با احترام به خلق این حماسه و پیام آن که همان حرکت صحیح و پرشتاب دولت مردمی وایفای نقش موثر در گام دوم انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی می باشد دولت آینده را یاری نمایند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است که یکبار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد".
ضمن تبریک این حماسه عظیم  به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و جنابعالی، مزید توفیقات و دوام خدمات برای دولت شما را از خداوند متعال مسئلت داریم.

جمعیت دانش آموختگان مستقل ایران اسلامی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی عدالت مدیریت جهادی مقام معظم رهبری ایران اسلامی مشکلات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای با حضور ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد با بیک زاده معاون پژوهش و فناوری و امید پناه معاون آموزش دانشگاه فنی حرفه ایی استان و نمایندگانی از صنایع شهرستان میبد برگزار شد.   بیک زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان در حاشیه این جلسه گفت: این جلسه با هدف تعامل بین دانشگاه وصنعت در جهت هدایت دانش آموختگان به سمت صنعت و جذب آنها درصنایع بود.   معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان با بیان اینکه استان یزد استان صنعتی است و مجموعه شهرک‌های صنعتی، نیاز به جذب تکنسین‌های ماهر و آچار به دست دارند افزود: از آنجا که رسالت دانشگاه فنی حرفه‌ای، تربیت تکنسین‌های ماهر و آچار به دست است این توان را دارد که دانش آموختگان خود را در ارتباط با نیاز‌های صنعت هدایت کند.    وی با اشاره به نیازسنجی‌های واقعی که از سوی نمایندگان واحد‌های صنعتی شهرستان در این جلسه داشتند گفت: مقرر شد درقالب تفاهم نامه‌هایی بتوانیم نیاز‌های آنها را درقالب رشته‌هایی که در دانشگاه فنی حرفه‌ای دایر است تامین کنیم.   بیک زاده تصریح کرد: موضوع جذب دانشجو و دانش آموخته‌هایی درقالب طرح‌های بورسیه صنعت یکی دیگر از موضوعات مهم این جلسه بود تا در این زمینه دانش آموختگان خوبی را به صنایع شهرستان هدایت کنیم.

دیگر خبرها

  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد
  • ایران تصویر جدیدی را در موازنه قوا در منطقه ایجاد کرد