Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در شرایطی در روز ۳۰ خرداد قهرمان سوپرجام شد که در چنین روزی در سال ۷۴ زنده‌یاد مهرداد میناوند به این تیم پیوست.

زنده یاد مهرداد میناوند ۳۰ خردادماه ۱۳۷۴ بعد از دو سال حضور در پاس، به پرسپولیس پیوست و در مجموع دو بار حضور در این باشگاه، ۱۰۸ بار پیراهن این تیم را برتن کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند و دو بار در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۶ با پرسپولیس قهرمان لیگ آزادگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد در سال ۷۴ به‌عنوان یک بازیکن جوان و با آتیه در حالی به پرسپولیس آمد که این تیم بزرگانی چون محرمی و شاهرودی را در دفاع چپ داشت. استانکو که همچون مایلی‌کهن اعتقاد ویژه‌ای به مهرداد داشت، از محرمی در قلب دفاع و از‌ زوج میناوند و شاهرودی در دفاع و هافبک چپ بهره برد.

علی پروین در مصاحبه‌ای شاهرودی و مهرداد میناوند را بهترین جانشین مجتبی محرمی در سمت چپ فوتبال ایران دانسته بود؛ پروین اعتقاد داشت مهرداد میناوند توانایی استفاده صحیح از پای راست که پای غیرتخصصی‌اش بود را داراست.

میناوند تا ۲۶ سالگی برای تیم ملی بازی کرد و ۷۲ بازی ملی را در کارنامه دارد. مهرداد که در ۲۸ سالگی بخاطر بیماری و مصدومیت و به قول خودش برخی تصمیمات اشتباه فوتبال را کنار گذاشت، اگر تا ۳۱ سالگی هم برای تیم ملی بازی می‌کرد، اکنون رکورددار بازی ملی بود.

میناوند با ۲۹ بازی مقابل نامدارهای اروپا در چمپیونز لیگ و جام یوفا و کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ اتریش از این حیث رکورددار است.

او پس از بازی در اشتورم گراتش و الشباب و در پی تماس پروین با بخشیدن مطالباتش به تیم اماراتی باردیگر به پرسپولیس بازگشت. مهرداد در خاطراتش گفته بود کمتر از ۱۲ ساعت پس از تماس پروین خود را به تهران رساند و عجیب اینکه یک روز پس از ترک عجولانه امارات، منزلش در دبی مورد سرقت قرار گرفت و بسیاری از لوازم قیمتی او را دزد برد و خسارت سنگینی به او زد.

میناوند در سال‌های اخیر علی‌رغم نیاز مالی رسما طلب ۸۰ میلیونی‌اش از پرسپولیس را هم بخشیده بود و با ترانسفر او به اشتورم گراتس مبلغ قابل توجهی عاید پرسپولیس شد.

مهرداد، آهنگ پوکر را برای چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌ها در لیگ برتر خوانده بود؛ کاش بود و امروز آهنگ پوکر سوپر جام را هم می‌خواند. روحش شاد و یادش گرامی….

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سوپرجام مهرداد میناوند پرسپولیس سوپرجام مهرداد میناوند مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد