Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف سنگین دو دستگاه خودرو در محور قروه به بیجار نزدیک روستای سیلاب حادثه آفرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت:  برخورد دو خودرو سواری پژو 405 و پژو روا  در محور قروه به بیجار، یک کشته و چهار مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی خوش قدم افزود: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه با شماره ی ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان قروه سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان ساخت: با همکاری آتش نشانی و اورژانس، نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات امدادی، مصدومین را رهاسازی نموده و به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل نمودند که متاسفانه به دلیل شدت ضربه یکی از مصدومان در حین احیای قلبی فوت شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی عصر سه شنبه چهارم ماه در آئین اختتامیه دوره‌های امداد و نجات پسران در بندرعباس، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان این جمعیت در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ می‌کنند تا اگر نیاز بود اقدام عملی داشته باشند.

وی افزود: انسان باید در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ کند چرا که به طور کلی انسان در این دنیا مسافر است و همیشه باید برای سفر کردن به سرای آخرت آمادگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهابی عنوان‌کرد: نوجوانان و جوانانی که این احساس نیاز را کرده‌اند که در دوره‌های امداد و نجات شرکت کنند به اهداف بزرگ‌تری می‌اندیشند چرا که آن‌ها می‌خواهند راه نجات‌گری را پیشه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دوره‌های امداد و نجات، گفت: شرکت در دوره‌های هلال‌احمر بر هر کسی ضروری است چرا که این دوره‌ها تمرین مسئولیت پذیری و علاوه بر اینکه در شرایط بحران کم حال دیگران است در زندگی نیز به کمک می‌آید.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم است مسئولان از طریق فرهنگ سازی جوانان و نوجوانان را نسبت به شرکت در دوره‌های امداد و نجات ترغیب کنند و بسترهای حضور حداکثری جوانان در این دوره‌ها فراهم شود.

کد خبر 6087001

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان