Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:14:03 GMT

اعزام ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۴۸۶۹

اعزام ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا به بازیهای پارالمپیک

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام ۸ ورزشکار در رشته های دوومیدانی و جودو به بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا مظلومی درباره وضعیت دو دوومیدانی کار نابینا و کم بینا برای اعزام به پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: روز گذشته طی جلسه ای که در کمیته ملی پارالمپیک داشتیم، وضعیت رکورد مهدی اولاد و نورمحمد آروخی در پرتاب وزنه مورد بررسی قرار گرفت و چون هر دو دوومیدانی کار مطابق با سیاست کمیته ملی پارالمپیک رنکینگ اول و سوم جهان را کسب کردند، در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره تعداد ورزشکاران نابینا و کم بینا اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در حال حاضر علی پیروج (پرتاب نیزه)، سامان پاکباز (پرتاب دیسک)، مهدی اولاد و نورمحمد آروخی (پرتاب وزنه)، وحید علی نجیمی (دونده) و امیر خسروانی (پرش طول) و وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده (جودوکار) ورزشکاران اعزامی به توکیو هستند.

 

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین درباره تعداد مدالهای کاروان نابینایان و کم بینایان در توکیو، افزود: پیش بینی من کسب ۳ مدال طلا در رشته دوومیدانی و جودو است که امیدوارم به مدال های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری اردوی دوومیدانی کاران نیز گفت: اردوی ۶ دوومیدانی کار اعزامی به توکیو از فردا یکم تیر در بندر ترکمن آغاز می شود و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

فوتبال ناشنوایان فوتبال نابینایان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال ناشنوایان فوتبال نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی