Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بیژن ذوالفقارنسب درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران با شکست تراکتور تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکنان مدت‌ها بازی نکرده بودند، عملکرد خوبی داشتند و تراکتور هم بسیار باانگیزه بود. پرسپولیس بازی را خیلی خوب کنترل کرد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ بودند، البته تیم در خط میانی مشکلاتی دارد که با تمرین برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضعف هافبک‌های سرخپوشان بیان کرد: پرسپولیس در یکی دو سال اخیر، همه کارها و حملات خود را از خط میانی تنظیم می‌کرد و هافبک‌ها به خوبی در حملات مشارکت و مهاجمان را تغذیه می‌کردند، اما این ریتم خوب و هماهنگ را در تیم نمی‌بینم. دلیل آن هم حضور بازیکنان در تیم ملی و وقفه‌های مسابقات بوده است. جوانان تیم خیلی خوب کار کردند و انگیزه زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دارند. اعتقاد دارم این پیروزی برای بازی‌های آینده، انگیزه زیادی به پرسپولیس می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص افزایش روحیه شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی سوپرجام تصریح کرد: هر پیروزی شیرینی‌ها و خوشحالی‌هایی دارد اما یک تیم حرفه‌ای هیچ‌گاه با این پیروزی‌ها مغرور نمی‌شود و حریف را دست کم نمی‌گیرد. پرسپولیس ایراداتی در خط دفاعی داشت که دلیل آن هم غیبت کنعانی‌زادگان بود. تیم باید خیلی منسجم‌تر و بهتر عمل کند تا به اهداف خود برسد. بازیکنان از وحدت فنی و شرایط آرمانی دور بودند؛ به‌ویژه زمان‌هایی که تحت فشار قرار می‌گرفتند. بازیکنان در این شرایط توپ را در اختیار می‌گرفتند و حریف را عصبی می‌کردند. این موضوع را مقابل تراکتور خیلی کم دیدم.

ذوالفقارنسب در مورد احتمال پایان همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ به تسنیم گفت: اعتقاد دارم اگر قرار بر تعویض اسکوچیچ است، این کار باید هر چه زودتر انجام شود و یک مربی خوب اروپایی جایگزین او کنند. یک مربی بین‌المللی و با اعتبار خوب می‌تواند به‌جای اسکوچیچ فعالیت کند، اما اگر قرار است او را برکنار کنیم و چند ماه به دنبال مربیان یا مدیران برنامه آنها بگردیم، بهتر است اسکوچیچ را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه سرمربی جدید تیم ملی باید برنامه خود را ارائه کند و این برنامه باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: هر مربی، اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای تیمش تعیین می‌کند که باید بر اساس رقبای مرحله بعدی ایران انتخاب شوند. این موضوع یک کار گروهی می‌طلبد و یک مربی با کادر فنی قدرتمند، تفکرات حرفه‌ای و شخصیتی قوی باید سرمربی تیم ملی شود. او باید بازیکنان را کنترل کند و تحت تأثیر شخصیت خودش قرار دهد. البته شنیدم قرار است هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد که قابل تأمل و تعجب‌برانگیز است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی دراگان اسکوچیچ بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ

این روز‌ها که مهدی تارتار با ملوان انزلی روی ابر‌ها رژه می‌رود، شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند چنین لحظاتی برای انزلی چی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر تکرار نشده است.

ملوان به قدری در همه سال‌های گذشته گرفتار مسائل مختلف بود که بعضی‌ها به سختی به یاد می‌آورند همین روز‌های خوب در انزلی با یک مربی کروات که آن زمان بسیار ناشناخته بود، رقم خورده است.

بهترین عملکرد ملوان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به فصل سیزدهم باز می‌گردد. جایی که تیم دراگان اسکوچیچ با ۴۴ امتیاز فصل را در رتبه هفتم به پایان رساند.

با این حال ملوان هم اکنون جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده و می‌تواند با ادامه روند خوب خود در بازی‌های آتی، بهترین عملکردش در تاریخ لیگ را به ثبت برساند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # باشگاه ملوان ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد