Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:27:35 GMT

منتخبان شورای شهرهای کنگان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۴۹۰۷

منتخبان شورای شهرهای کنگان مشخص شدند

 سید علی پاک نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ۸۶ هزار و ۶۶۴ نفر در این شهرستان  واجد شرایط رای دادن بودند کار رای‌گیری از آنها در ۵۳ شعبه برگزار شد.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در این انتخابات در شهرستان کنگان ۴۳ درصد بود و ۳۷ هزار و ۲۶۵ نفر آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.

پاک نژاد ادامه داد: در این انتخابات بر اساس رای مردم کنگان به ترتیب محمد اسماعیلی با پنج هزار و ۱۷۹ رای، الیاس محمدی چهار هزار و ۴۱۶، اصغر پاریابی سه هزار و ۸۱۹، اسماعیل آیدانی سه هزار و ۶۵۶ و خلیل غلامی با سه هزار و ۵۵۰ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی این شهر و ابوذر حسین‌پور با سه هزار و ۴۴۷ و فاطمه دیانی سه هزار و ۳۳۱ رای به عنوان منتخبان علی‌البدل این شورا برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنگان ادامه داد: مردم سیراف نیز حجت جنگجو با ۸۹۴ رای، علی محرمی ۸۵۶، سعید علی دوست ۸۲۸، حسین بخشی ۷۵۹ و محمد آشناور با ۷۴۵ رای را به عنوان منتخبان شورای اسلامی این شهر انتخاب کردند.

پاک نژاد اضافه کرد: در شهر "بنک"  نیز علی هوشیار را با سه هزار و ۴۳، ابراهیم فرخنده‌پی 2 هزار و ۲۴۷، عبدالله عبداللهی ۲ هزار و ۱۷۸، علی نیک‌پور یکهزار و ۹۱۳ و علی رحیمی یکهزار و ۵۸۳ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی کنگان سیراف بنک پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی کنگان سیراف بنک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

محمدباقر احمدی چگنی در خرم‌آباد اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است. 
فرماندار خرم‌آباد بیان داشت: تعداد ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای برگزاری انتخابات مذکور در ۴۳۰ شعبه حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی تامین و در فرمانداری‌ها مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کنگان
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم