Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:56:18 GMT

واریز ۷ میلیارد تومان به حساب کمیته ملی پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۱۰۰

واریز ۷ میلیارد تومان به حساب کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش ایرنا، اختصاص بخشی از بودجه سالانه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام کاروان ایران به توکیو به یکی از مسائل عمده این نهاد ورزشی تبدیل شده بود. موضوعی که با رایزنی مسوولان این کمیته با «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه اکنون در آستانه حل شدن است تا بخشی از دغدغه‌های کاروان ایران برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هادی رضایی» سرپرست کاروان اعزامی ایران به  پارالمپیک  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید پرداخت بودجه این کمیته اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری سازمان برنامه و بودجه و دیگر مسوولان دولت امروز مبلغی در حدود ۷ میلیارد تومان به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شد تا این کمیته هزینه‌های اردو و رزرو بلیت اعزام را تامین کند. با این هزینه می‌شود بخشی از دغدغه‌های این سازمان ورزشی برطرف خواهد شد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک توکیو ادامه داد: چند بار بلیت برای اعضای کاروان رزرو کردیم که به خاطر دیر رسیدن بودجه کنسل شد اما اکنون این کار در حال انجام است و بدون شک بهترین پرواز را برای ورزشکاران و پارالمپین‌ها رزرو می‌کنیم. به دنبال رفاه این گروه هستیم زیرا شرایط آنان با ورزشکاران عادی بسیار متفاوت است. کاروان ایران با چند پرواز به توکیو می‌رود که نخستین آن روز ۲۸ مرداد است.

وی گفت: تا کنون اسامی ۵۹ ورزشکار و ۲۰ مربی برای حضور در پارالمپیک به مسوولان برگزاری این بازی ها تحویل داده شده و امکان تغییر در این لیست نیز وجود دارد.

پارالمپیک توکیو از روز دوم شهریور در کشور ژاپن شروع و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها توکیو سازمان برنامه و بودجه هادی رضایی اختصاصی ایرنا محمدباقر نوبخت دولت دوازدهم کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو سازمان برنامه و بودجه هادی رضایی توکیو سازمان برنامه و بودجه هادی رضایی اختصاصی ایرنا محمدباقر نوبخت دولت دوازدهم کمیته ملی پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته دوشنبه، سوم اردیبهشت، در مجموع ۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزئیات این پرداخت افزود: ۱,۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت و بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

اسلامی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و پنج دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱ هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

کد خبر 747153

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!