Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:51:21 GMT

خواص روغن گیاهی برای تراپی به صورت ارگانیک

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۳۹۱

خواص روغن گیاهی برای تراپی به صورت ارگانیک

آیا به فکر سلامت پوست و مو خود هستید؟ ... - اخبار بازار -

 چرا از روغن آرگان استفاده کنیم؟

آیا به فکر سلامت پوست و مو خود هستید؟ روزانه چقدر برای پوست و مو خود زمان می‌گذارید؟ از چه محصولاتی برای تقویت پوست و مو استفاده می‌کنید؟ یکی از بهترین محصولات مراقبتی پوست و مو، روغن آرگان است. خرید روغن آرگان اصل  از فروشگاه‌های مطمئن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون این روغن به خوبی از سلامت پوست و مو محافظت می‌کند. روغن آرگان محصول کشور مراکش است. این روغن به طلای مایع معروف است و مصرف روزانه آن توصیه می‌شود.

فواید روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان حاوی ویتامین‌ها و اسیدهای چرب مورد نیاز برای پوست است. این روغن سرشار از آنتی‌اکسیدان است و از آسیب به پوست جلوگیری می‌کند. این روغن برای پاکسازی پوست از آلودگی‌ها بسیار موثر است. از فواید روغن آرگان برای پوست می‌توان به حفظ زیبایی، درخشندگی و شادابی پوست اشاره کرد.

جوانسازی پوست با روغن دانه آرگان

از ویژگی‌های منحصر به فرد این روغن می‌توان به درمان پیری پوست اشاره کرد. روغن آرگان چین و چروک‌های پوستی را برطرف می‌کند. مصرف این روغن در جوانی باعث پیشگیری از ایجاد علائم پیری پوست می‌شود.

روغن مناسب پوست‌های حساس

روغن آرگان از بهترین روغن‌ها برای پوست حساس به شمار می‌رود. این روغن هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی‌کند و با تمام انواع پوست سازگار است.

پاک کننده آرایش طبیعی

روغن آرگان برای پاک کردن آرایش و آلودگی‌های روی پوست عالی عمل می‌کند. این روغن آثار مواد آرایشی، کرم‌ها و سلول‌های مرده را از پوست پاک می‌کند. این روغن پس از پاک کردن آرایش، پوست را خشک نمی‌کند؛ بلکه باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

درمان ترک‌های پوستی

از جمله کاربردهای فراوان این روغن می‌توان به رفع ترک‌های پوستی ناشی از زایمان، چاقی و رژیم لاغری اشاره کرد. ماساژ جای ترک با روغن آرگان باعث رفع آن می‌شود. روغن آرگان پوست را ترمیم و از ایجاد ترک هم جلوگیری می‌کند.

تأثیر روغن آرگان بر مو

روغن آرگان موها را به طور عمیق آبرسانی می‌کند. این روغن باعث رفع خشکی، شکنندگی و وزی مو می‌شود. همچنین موها را نرم و ابریشمی هم می‌کند. روغن آرگان بهترین روغن برای موهای آسیب دیده بر اثر رنگ‌های شیمیایی، دکلره و اتو مو است. این روغن موها را ترمیم می‌کند.

روغن نارگیل اصل چه خواصی دارد؟

روغن نارگیل اصل در برابر گرما مایع و در صورتی که سرد شود، جامد و سفید رنگ می‌شود. خرید روغن نارگیل خوراکی  و موضعی برای تراپی پوست و موارد داخلی انجام می‌شود. این روغن بخش قابل توجهی ویتامین E دارد. ویتامین E آنتی‌اکسیدان مهمی است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. روغن نارگیل برای پوست و مو کاربرد فراوانی دارد.

 

فواید روغن نارگیل برای پوست

رفع خشکی پوست

مهم‌ترین خاصیت روغن نارگیل برای پوست، رفع خشکی است. روغن نارگیل خشکی شدید پوست را برطرف می‌کند. این روغن پوست را آبرسانی کرده و مانع از بروز اگزما می‌شود. همچنین درمان موثری برای بیماری‌های پوست و اگزما است. روغن نارگیل سلول‌های مرده پوست را دفع کرده و از زمختی پوست جلوگیری می‌کند. با مصرف این روغن پوست نرم و لطیف می‌شود. روغن نارگیل برای درمان خشکی لب هم کاربرد دارد.

حفظ جوانی پوست

روغن نارگیل ضد پیری پوست عمل می‌کند. این روغن در پیشگیری از بروز چین و چروک پوستی موثر است. روغن نارگیل سلول‌های پوست را ترمیم می‌کند و به درمان چین و چروک هم کمک می‌کند.

خاصیت روغن نارگیل برای مو

روغن نارگیل برای موهای فر بسیار مفید است. این روغن از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. روغن نارگیل آبرسان طبیعی مو است. روغن نارگیل فولیکول مو را تقویت می‌کند. همچنین مانع از بروز شوره در سر می‌شود. روغن نارگیل از موها در برابر شپش محافظت می‌کند. این روغن از التهاب پوست سر و ایجاد زخم روی آن جلوگیری می‌کند. روغن نارگیل مانع از بروز موخوره می‌شود. همچنین موهای آسیب دیده را هم ترمیم می‌کند.

بهترین دارو طبیعی برای افزایش حجم سینه، باسن و آلت تناسلی چیست؟

همه انسان‌ها با هر رنگ پوست، سایز و شکل اندام، زیبا هستند. اما برخی افراد تمایل به زیباتر شدن دارند. راه‌های بسیار زیادی برای افزایش حجم اندام‌ها وجود دارد. یکی از راه‌های بی‌خطر و موثر برای افزایش سایز، مصرف روغن خراطین است.  خرید روغن خراطین اصل ریوک توسط مردان، بیشتر انجام می‌شود. اکثر مردان تمایل به افزایش طول آلت تناسلی دارند. ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین باعث افزایش گردش خون در این ناحیه می‌شود. این روغن میل جنسی مردان را افزایش داده و برای بهبود قدرت باروری موثر است. از روغن خراطین اصل برای افزایش حجم سینه، لب‌ها، گونه و باسن هم استفاده می‌شود. ماساژ این روغن به صورت دورانی روی سینه باعث بزرگ شدن سینه‌ها می‌شود. همچنین این روغن لب‌ها را برجسته و زیبا می‌کند. روغن خراطین کاملا طبیعی است و هیچ ضرری برای بدن ندارد. اما بهتر است در دوران بارداری و شیردهی برای افزایش سایز سینه استفاده نشود.

فروشگاه آنلاین ریوک عرضه کننده روغن‌های گیاهی با بهترین کیفیت است. برای اطلاع از قیمت محصولات و مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ریوک در ارتباط باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد روغن نارگیل برای افزایش روغن خراطین روغن آرگان برای پوست پوست و مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • خواص جکوزی برای پوست
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • خواص درمانی گیاه عطسه
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • خواص درمانی رازیانه
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است