Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به انتخاب نفرات برای المپیک گفت که سرمربی پیش از هر چیزی آبروی خودش را دوست دارد. - اخبار ورزشی -

منصور برزگر که روز پنجشنبه در اردوی تیم ملی آزاد حضور پیدا کرد، در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برای کاری به کمیته ملی المپیک رفته بودم و بعد هم به خانه کشتی رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی با بچه‌ها صحبت نکردم و بیشتر علیرضا دبیر برای‌شان حرف زد. من هم سعی کردم به آنها روحیه بدهم. کشتی تنها رشته‌ای است که می‌تواند آبروی ورزش ما را بخرد. گفتم امیدوارم حسن یزدانی دومین طلا المپیکش را هم بگیرد چون تاکنون در کشتی ایران چنین چیزی نداشتیم.

وی در مورد نحوه انتخاب ملی‌پوشان که در مورد آن حرف و حدیث زیادی وجود داشت، تصریح کرد: فکر می‌کنم مربیان تیم ملی اول آبروی خودشان را دوست دارند و بعد هم به آبروی کشتی فکر می‌کنند. هیچ عقل سلیمی 50 را کنار نمی‌گذارد که 40 را بردارد، مربی همیشه کسی که فکر می‌کند بهتر می‌تواند مبارزه کند را انتخاب می‌کند. خیرالله امیری هم در اردوی سال 1968 میلادی که اردوی المپیک بود می‌گفت حقش را خورده‌اند. این حرف‌ها همیشه هست.

نایب قهرمان سابق المپیک ادامه داد: هیچ مربی‌ای آبروی خودش را با انتخاب فرد ناکارآمد به خطر نمی‌اندازد. هیچ وقت کشتی‌گیر ضعیف‌تر را با خودش به جهانی و المپیک نمی‌برد و همیشه سعی می‌کند بهترین نفر را ببرد. مربیان پیش از رفیق بازی، روی نفر برتر دست می‌گذارند. من به کشتی‌گیران گفتم که ان‌شاءالله مربی شوید و خودتان ببینید که در انتخاب، همیشه جانب کشتی‌گیر بهتر و آماده‌تر را می‌گیرید.

برزگر در مورد شانس کسب نتیجه از سوی کشتی در بازی‌های المپیک گفت: کشتی اصولا همیشه نتیجه گرفته و باز هم می‌گیرد ولی چون کشتی مثل وزنه‌برداری رکوردی نیست، نمی‌شود از حالا گفت چه کسی مدال می‌گیرد. باتوجه به اینکه سال گذشته به خاطر کرونا مسابقات جهانی و رقابت‌های بین‌المللی برگزار نشد باید دید آمادگی حریفان به چه صورت است.

حضور برزگر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد/ دبیر: مفاخر دیگر کشتی هم بیایند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد تیم ملی کشتی آزاد آبروی خودش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۲ وزنه‌بردار به دور جدید تمرینات تیم‌ملی فراخوانده شدند که ایلیا صالحی‌پور از خوزستان در لیست دعوت شدگان حضور دارد.

دور جدید اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری از یکم اردیبهشت ماه به صورت ممتد تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای المپیک پاریس و مسابقات جهانی منامه در کشور قطر است.

کد خبر 6080148

دیگر خبرها

  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • روبرتو باجو: کنان ییلدیز را خیلی دوست دارم؛ فوتبال در سال‌های اخیر کاملا متفاوت شده