Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل عربلو در گفت‌وگو با میزان، درخصوص صعود تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران به بازی‌های المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات انتخابی المپیک که در کیش برگزار شد را با موفقیت به اتمام رساندیم و مسافر المپیک شدیم. در بازی فینال برابر عراق نبرد سختی مخصوصا در بیست دقیقه پایانی داشتیم و شرایط آب و هوایی نیز بر دشواری کار اضافه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یدیدار فینال با اینکه دو گل خوردیم و بازی مساوی شد، اما تلاش کردیم و موفق شدیم گل برتری را بزنیم. متاسفانه قبل از تساوی موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم ولی در نهایت خوشحالم که یک پاس گل دادم و تیم ملی هم راهی المپیک شد.

این فوتبالیست اصفهانی افزود: شرجی بودن هوای کیش واقعا شرایط را برایمان سخت کرده بود و همین باعث شد که در چند دقیقه دو گل بخوریم. عراقی‌ها هم بی مورد به داور اعتراض می‌کردند، ولی واقعا آن خطای هند به درستی پنالتی اعلام شد و داور اشتباهی نکرد. امیدوارم با اردو‌های بهتر و تدارک مناسب‌تر بتوانیم نتایج المپیک قبلی را بهبود ببخشیم و روی سکو هم بایستیم.

وی درباره وضعیت رسیدگی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به فوتبال و همچنین تدارکی که برای حضور قدرتمند در بازی‌های المپیک در نظر گرفته‌اند، گفت: برنامه‌ریزی‌ها شده و واقعا به ایستادن روی سکوی المپیک امیدواریم، زیرا توانایی بازیکنان ایرانی بسیار بالاست و این را در دوره‌های قبلی هم نشان داده‌اند. ما تنها تیم آسیایی بودیم که به مرحله حذفی االمپیک رسیده بودیم، ولی با بی تجربگی حذف شدیم اما این دوره برای موفقیتی بزرگ راهی المپیک خواهیم شد. ضیایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تمام تلاشش را می‌کند و رابطه خوبی نیز با بازیکنان دارد. او مربی با دانشی است و حضورش به رشد فوتبال ناشنوایان کمک کرده است.

  بیشتر بخوانید: هاموری: تنها شغل ما همین فوتبال بازی کردن است/ می‌توانیم در المپیک ناشنوایان روی سکو بایستیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های ناشنوایان فوتبال ناشنوایان فوتبال ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.

در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان