Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:25:25 GMT

رفع مشکلات آب کشاورزی در لایحه جامع آب بررسی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۶۹۹

رفع مشکلات آب کشاورزی در لایحه جامع آب بررسی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولید کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه عنوان طرح مربوط به امنیت غذایی محصولات کشاورزی است، باید به موضوع آب توجه شود، بنابراین حضور وزارت نیرو که بااهمیت تر از بسیاری از اعضای مشخص شده در ستاد تنظیم بازار کشاورزی در طرح مذکور است، لذا باید به عنوان یکی از اعضا در این ستاد حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت بحرانی مصرف آب در کشور و نقش حیاتی آن در تولید محصولات کشاوری، به ویژه در شرایطی که با بیلان منفی سفره های آب زیرزمینی مواجهیم، حضور وزیر نیرو در ستاد تنظیم بازار بسیار اهمیت پیدا می کند و ما نمی توانیم با نیاوردن ایشان، چشم بر همه معضلات و مشکلات ببندیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مذکور درخصوص مسائل مربوط به تنظیم بازار محصولات کشاورزی است، از طرفی دولت لایحه جامع آب را به مجلس می‌آورد که در جریان بررسی آن به موضوع نهاده های کشاورزی و نقش آب حتما توجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی آب رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت