Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:14:19 GMT

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج - قزوین

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۷۰۲

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج - قزوین

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزادراه کرج - قزوین و بالعکس محدوده پل هشتگرد به علت انجام عملیات نصب پل عابر پیاده از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶ امروز دوشنبه دارای محدودیت تردد است.

وی متذکر شد: در زمان اجرای عملیات تردد از مسیر قزوین به کرج از خروجی نظرآباد به محور قدیم قزوین - کرج و مسیر کرج به قزوین از خروجی هشتگرد به محور قدیم کرج _ قزوین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5240785

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه کرج راهداری انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم

بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال ۸۸ که امروز نیز یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود اگرچه توانست یکی از آرزو‌های دیرینه مردم استان‌های قزوین و گیلان را به تحقق برساند، اما امروز مسافران عبورکننده از این مسیر با مشکلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت و مجتمع‌های رفاهی در این آزادراه پرترافیک از جمله‌ی آن هاست.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین گفت: یک مجتمع رفاهی در این آزادراه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴ مجتمع دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصد هم در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود یکی از مجتمع‌ها هم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مدت ساخت مجتمع های رفاهی دو سال است، اما بستگی به وضعیت سرمایه گذار هم دارد که قابل تمدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج