Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم‌های زیر 19 و 21 سال ساحلی کشورمان در بندر کیاسر به پایان رسید و بازیکنان این تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شدند.

به گزارش برنا، اردوی آماده سازی مشترک تیم‌های ملی والیبال ساحلی و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال کشور که از بیستم خردادماه به میزبانی بندر انزلی آغاز شده بود، روز جمعه 28 خردادماه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مرحله از اردو، مازیار هوشمند و آرش رامسری سرمربیان تیم‌های والیبال ساحلی زیر 19 و 21 سال ایران اسامی بازیکنان این تیم‌ها را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کردند.

بر این اساس، تیم الف زیر 19 سال ایران شامل ابوالحسن خاکی زاده و علی قربان پسندی است و در تیم ب زیر 19 سال کشورمان نیز امیررضا زمانی و آرمین کمی بازی خواهند کرد.

همچنین در تیم والیبال ساحلی الف زیر 21 سال ایران ابوالحسن خاکی‌زاده و سینا شوکتی شکارسرایی بازی خواهند کرد و در تیم ب این رده سنی نیز امیررضا زمانی و رضا نقیبی‌زاده حضور دارند.

بدین ترتیب خاکی‌زاده و زمانی در دو تیم زیر 19 و 21 سال کشورمان عضویت دارند تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت کنند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 12 تا 15 تیرماه و زیر 21 سال آسیا از 21 تا 24 تیرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که حکم انتخابی جهان در قاره کهن آسیا را دارد.

گفتنی است، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال جهان نیز در کشور تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در رده سنی زیر 19 سال از 23 تا 28 شهریورماه و در رده سنی زیر 21 سال از دوم تا هفتم مهرماه پیگیری می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ایران آسیا بازی جهان مردان تایلند ایران والیبال ساحلی قهرمانی انتخابی جهان والیبال ساحلی زیر 19 و 21 سال زیر 19 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ استارت ملی‌پوشان ایران با شکست هند و قزاقستان

مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از امروز (شنبه ۲۵ فروردین) آغاز شد و به مدت چهار روز (۲۸ فروردین) پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که در گروه چهارم قرار دارد، در نخستین بازی خود به مصاف هند رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد.

ملی پوشان ایران با اقتدار و امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۷ هند را شکست دادند تا از ساعت ۱۱ در دومین مسابقه خود به مصاف مالدیو دو بروند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در نخستین مسابقه خود در گروه پنجم به مصاف قزاقستان یک (بوگاتو – یاکولف) رفتند و با شکست دو بر یک این تیم، مسیر صعود خود را هموار کرد.

میرزاعلی و خاکی‌زاده در ست دوم این مسابقه ۲۱ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کردند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۰ حریف قزاق خود را شکست دادند.

ایران دو از ساعت ۱۱ امروز در دومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف استرالیا می‌رود.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. همچنین حسن بازدرهوا در تور والیبال ساحلی سامیلا تایلند قضاوت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • محمدی: برای معرفی ملی‌پوش ۸۶ کیلو باید صبر کنیم/ در سنگین وزن شانس طلای المپیک داریم
  • معرفی سرمربیان تیم های ملی کاراته
  • کادرفنی تیم‌های ملی کاراته معرفی شدند
  • اعضای کادرفنی تیم‌های ملی کاراته معرفی شدند
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم
  • تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ استارت ملی‌پوشان ایران با شکست هند و قزاقستان