Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:50:28 GMT

مهینی 18 بازیکن را به اردوی تیم نوجوانان فراخواند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۶۱۸۰

مهینی 18 بازیکن را به اردوی تیم نوجوانان فراخواند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتبال نوجوانان به منظور حضور در تورنمنت کافا به میزبانی تاجیکستان اردوهای تدارکاتی خود را برگزار می‌کند. براین اساس شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال، الهه افشار دوست، نازنین زهرا منصور الوارس، دیانا نوروزی، کیمیا عباس‌زاده، ملیکا باقرنسب، زینب شعبانی، سوگند راجی، آرمیتا محمدخوانی راد، غزل مرشدی نیکنام، آریانا جوزانی، مانا پارسایی، مهرناز عزت آبادی، ستایش شیرازی، روژان تمریان، فاطمه یوسفی، سوینچ سلیمانی، محدثه ذلفی و فاطمه براتی به اردو دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

این اردو از روز جمعه 4 تیرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و ملی‌پوشان بعدازظهر روز سه‌شنبه 8 تیرماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می‌کنند. بازیکنان دعوت شده باید صبح روز جمعه 4 تیرماه در مهمانسرای شهید رضایی مجد خود را به کادر فنی معرفی کنند.

 

گفتنی است، تورنمنت بین‌المللی نوجوانان بانوان کافا با حضور تیم‌های تاجیکستان، ایران، ازبکستان، قرقیزستان و افغانستان از 9 تا 18 تیرماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفرانس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور